Link kwijt

Vraag maar raak!
Plaats reactie

Onderwerp starter
Ton1955

Link kwijt

Bericht door Ton1955 »

Beste modelspoorders,

Ik had een link die verwees naar een Duitse firma die bebouwen maakt cq verkoopt via internet.
De gebouwen zagen er levensecht uit. Ze worden geheel zonder kleur verkocht en je moet dus zelf voor het uiterlijk zorgen.
Je kunt bij deze firma ook pigment kopen om alles van kleur te voorzien. En het resultaat is echt verbluffend.

Wie weet welke firma ik bedoel!!! Ik weet de naam niet en ben ook de link kwijt :cry:.

Groetjes,
Ton...
---------------------------------------------
1 x Ecos 50200 centrale. 5 x Digirails DR4018 schakel decoder. 6 x Fleischmann lok DCC. 2 x Lenz LK200.
Diesel, BR200 DB, BR100 DB + DR, BR60 DB + DR en BR23 van de DB.

[Patrick]
Contacteer:

Re: Link kwijt

Bericht door [Patrick] »

Bedoel je MBZ?
http://www.mbz-modellbahnzubehoer.de/

Die zijn inderdaad erg gaaf maar toch twijfel ik om daar mee aan de slag te gaan ivm de levering welke langzaam gaat. (ergens gelezen op Duits forum)

Goed goan!
Patrick

Modelbaan Löwenstein v2.0 | YouTube | Tijdperk III | Peco 55 | Dinamo TM44 (9x), OC32 (7x), DTC (1x) | iTrain 5.x Plus | Fleischmann, Minitrix
Egal wie gut du fährst, Züge fahren Güter
Lid van MC de Spoorstaaf

maarten
Moderator

Bericht door maarten »

Maakt ook bijvoorbeeld mooie golfplaten tegen astronomische prijzen. :? 50 Cent per vierkante centimeter lijkt niet veel totdat ik ging uitrekenen wat ik voor mijn loodsje nodig had; 2x 8 bij 16 centimeter. :o Toch nog maar eens proberen met alufolie en flatcable. :oops:

Groeten,
Maarten

Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.

martinb

Bericht door martinb »

@Maarten: maak eens een vacuform. Op http://www.nproject.org/nl/modelspoor-s ... uform.html heb ik de mijne beschreven en maak nu met wat flatcable en styreen zelf mijn golfplaten op maat voor een paar centen. :D

Groet,
Martin

Volgt het NProject nu op Facebook of Twitter

maarten
Moderator

Bericht door maarten »

@Martin: kan eventueel ook nog, maar om alleen daarvoor een vacuform te bouwen. Werk je ook in opdracht? :mrgreen:

Groeten,
Maarten

Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.

martinb

Bericht door martinb »

Vacuform bouwen kost nog geen 10 Euro, een plaatje styreen, envelop en postzegels kosten al snel meer. ;) De stofzuiger heb je al in huis en een gril koop je bij de kringloop. Nog goedkoper? Gebruik niet een gril maar gewoon de oven. Stinkt niet, heb het zelf een paar keer gedaan en werkt oop prima. Dan ben je alleen een grote box nodig, vandaar de keuze van een gril aan deze kant ipv oven.

Even zoeken.... http://www.youtube.com/watch?v=I3LVPRHmkcU Hopla, dan ben je alleen nog de box nodig. :D Kom op, bouwen dat ding, heb je jaren plezier van / mee en bespaart tig euro's. :D :D

Je bent altijd welkom aan deze kant (of op een beurs) om het eens te proberen, maar de komende tijd kan het helaas niet. Heb mijn rug gebroken dus eerst maar eens zien of dat weer goed komt. Inderdaad, eerst of en dan wanneer.... :?

Groet,
Martin

walter

Bericht door walter »

Zo, zo...Martin. Je rug gebroken. Dat is niet zo best. Sterkte ermee.

Walter

martinb

Bericht door martinb »

Inderdaad, niet goed, in tegendeel.... de tijd zal het moeten leren...

Groet,
Martin

[Patrick]
Contacteer:

Bericht door [Patrick] »

Ton was dat uberhaupt wat je zocht? MBZ?

Tja je vraagt je toch af wat er door zo'n iemand heen gaat... :?

Goed goan!
Patrick

Modelbaan Löwenstein v2.0 | YouTube | Tijdperk III | Peco 55 | Dinamo TM44 (9x), OC32 (7x), DTC (1x) | iTrain 5.x Plus | Fleischmann, Minitrix
Lid van MC de Spoorstaaf

Onderwerp starter
Ton1955

Bericht door Ton1955 »

Hoi Patrick,

Ja, dat was inderdaat de link die ik zocht. Zo zie je maar een goeie omschrijving doet wonderen :lol:
Ik vind hier namelijk mooie dingen tussen zitten. En de levertijd is dan jammer!!! Toch wil ik de gok wagen.

Dus Patrick je word zeer bedankt voor je medewerking. :mrgreen:

Groetjes,
Ton...
---------------------------------------------
1 x Ecos 50200 centrale. 5 x Digirails DR4018 schakel decoder. 6 x Fleischmann lok DCC. 2 x Lenz LK200.
Diesel, BR200 DB, BR100 DB + DR, BR60 DB + DR en BR23 van de DB.

[Patrick]
Contacteer:

Bericht door [Patrick] »

Bij mij staat MBZ eigenlijk nog op mijn lijstje dus als jij meer informatie hebt en/of ervaring dan hoor ik het graag.

Goed goan!
Patrick

Lid van MC de Spoorstaaf
Plaats reactie