De afgelopen week op vakantie geweest in Zwitserland. Om precies te zijn bij het plaatsje Raron, aan het begin van het Bietschtal.
Met uitzicht op de BLS Südrampe kon ik het uiteraard niet laten een leuke wandeltocht te maken naar het Bietschtalviadukt. Raron zelf is aangeloten op het SBB-net. Daarnaast ook verschillende foto's gemaakt van de MatterhornGotthardBahn.
Omdat het er nogal wat zijn hierbij de link naar de map in mijn fotoemmer:
http://s1121.photobucket.com/albums/l51 ... itserland/
Groeten,
Patrick
vakantieweekje Zwitserland
Re: vakantieweekje Zwitserland
Wat een super foto's en wat een geweldig land.... echt super!!! Thnx voor het delen!!!
Erg mooi! Had al wat fotos gezien op twitter, zat je al te volgen. Trots op de kids dat ze die wandelingen ook hebben gedaan. Tijd dat ik daar ook eens heen ga. Mijn vriendin vind zulke wandelingen ook erg gaaf om te doen, dus...
Goed goan!
Patrick
Modelbaan Löwenstein v2.0 | YouTube | Tijdperk III | Peco 55 | Dinamo TM44 (9x), OC32 (7x), DTC (1x) | iTrain 5.x Plus | Fleischmann, Minitrix
Egal wie gut du fährst, Züge fahren Güter
Lid van MC de Spoorstaaf
Patrick
Modelbaan Löwenstein v2.0 | YouTube | Tijdperk III | Peco 55 | Dinamo TM44 (9x), OC32 (7x), DTC (1x) | iTrain 5.x Plus | Fleischmann, Minitrix
Egal wie gut du fährst, Züge fahren Güter
Lid van MC de Spoorstaaf
Aha, die Patrick 
Ik vind het ook erg knap, gelukkig vinden ze het klauterwerk erg leuk en vonden ze het uitzicht geweldig.
@Martin jij had ook al wat voorproefjes gezien, erg leuk je enthiousiasme. Succes met je rug
Groet,
(deze) Patrick

Ik vind het ook erg knap, gelukkig vinden ze het klauterwerk erg leuk en vonden ze het uitzicht geweldig.
@Martin jij had ook al wat voorproefjes gezien, erg leuk je enthiousiasme. Succes met je rug
Groet,
(deze) Patrick