[Shapeways] dieren printen?

Vraag maar raak!
Plaats reactie

Onderwerp starter
maarten
Moderator

[Shapeways] dieren printen?

Bericht door maarten »

Is het mogelijk (bijv. in FUD) om dieren te printen met Shapeways? Geen honden of katten maar wat grotere dieren zoals paarden, koeien, herten, geiten. Of is dat te klein / te fijn om te printen? Steunbalkjes tussen de poten voor stevigheid tijdens printen/transport lijkt me geen probleem. Is dat haalbaar?

Groeten,
Maarten

Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.

Lemland

Re: [Shapeways] dieren printen?

Bericht door Lemland »

Cool idee!

Bart

spoor65

Bericht door spoor65 »

denk dat je die vraag het beste aan Mitchell (jettuh) kunt voorleggen,
denk dat hij je hier het beste antwoord op kan geven, als medewerker van shapeways.

mvg

Freddy

Als gewone dingen,
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.

mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2

Chris83

Bericht door Chris83 »

het zou mogenlijk moeten zijn, als je zoekt naar modelbouw 1:160 op shapeways kom je ze waarschijnlijk tegen: Pigeons (duiven) Ik vind ze nu niet, maar weet zeker dat ze er waren kan ook schaal 1:148 zijn geweest.

edit: toch gevonden op n scale :

http://www.shapeways.com/model/499052/n ... f-121.html

Groeten Chris

Onderwerp starter
maarten
Moderator

Bericht door maarten »

Mozes-kriebel, als zelfs een duif kan, ja wat dan niet eigenlijk?? :o Bedankt voor jullie reacties, dat geeft eigenlijk wel antwoord op mijn vraag. Die duiven had ik nog niet gezien op Shapeways!

In vervolg hierop:
Wie kan mij helpen met het tekenen van dieren? Ik heb wel eens zitten pielen met Sketchup, maar ik heb geen enkele andere 3D ervaring, ik ben een noob daarin. Een ding als een stootblok, electriciteitskast, etc. is nog wel te doen voor mij met Sketchup (denk ik). Maar dieren is een heel ander verhaal, daar zit geen enkel recht lijntje of vlak aan! Helaas ontbreekt het mij aan het inzicht (en tijd) om mezelf een 3D-pakket eigen te maken. Wie kan mij helpen?

Groeten,
Maarten

Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Plaats reactie