ervaringen met Uhlenbrock 38000 Sound-director?

Vraag maar raak!
Plaats reactie

Onderwerp starter
martinb

ervaringen met Uhlenbrock 38000 Sound-director?

Bericht door martinb »

Zit te kijken naar de Uhlenbrock 38000 Sound-director. Doel is om continu achtergrond geluiden te draaien en met drukknoppen door kinderen een hond o.i.d. te laten blaffen, kerkklokken te laten klinken e.d.

Waar ik niet uitkom is of ik er zelf zo MP3 muziek o.i.d. op kan zetten wat ik ook kan afspelen. Er wordt gesproken in de handleiding over software waarmee de parameters daarvoor erin kunnen worden geblazen, maar zit dat erbij?

Oh ja, wie er een 2e hands heeft liggen, graag PB. :-)

Groet,
Martin

Volgt het NProject nu op Facebook of Twitter

maarten
Moderator

Re: ervaringen met Uhlenbrock 38000 Sound-director?

Bericht door maarten »

Martin, Velleman heeft ook een voordelige module. Kun je daar iets mee? Is allicht een stuk goedkoper. ;-)

Groeten,
Maarten

Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.

Lemland

Bericht door Lemland »

Hey,

Wij hebben 'm voor o.a. achtergrond geluiden en voor de geluiden bij het openen en sluiten van de deuren van de locloods. De software (die er bij geleverd wordt) is heel beroerd, ik wou dat ze daar net zoveel aandacht aan hadden gegeven als aan de USB key zelf. Is wezen is het gewoon een editor van een spreadsheet met op elke regel een geluid en daarvan bepaal je dan of het door een schakeling (eentje van de tien), continu of met random intervallen gespeeld wordt.

Afbeelding

Er zit een mp3 geluiden set bij en die is behoorlijk uitgebreid. Maar je kan onbeperkt geluiden zoeken op internet want je kan elke mp3 gebruiken. lees hier meer over hoe wij dat deden met de deuren van de loods: viewtopic.php?t=2654&p=74136

De handleiding is nogal vaag en dat is vooral jammer in combinatie met de software. Die software werkt alleen op windows overigens, heb het niet aan de praat gekregen onder WINE. Er zitten ook luidsprekertjes bij en die zijn wel heel mooi.

Plaatjes: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.ph ... 54&p=57151

Bart

Onderwerp starter
martinb

Bericht door martinb »

mhhhh dat is inderdaad wel een punt.. hoe goed de hardware ook is, als de software bagger is.... mhhhhhhh wellicht maar eens een velleman kitje bestellen dan maar voor mijn foute muziek bij de modelbaan, gaan de kijker zeker vrolijk van worden.. :twisted:

Groet,
Martin

Volgt het NProject nu op Facebook of Twitter

dizkartes

Bericht door dizkartes »

niet handiger om gewoon twee boxjes te plaatsen en het te doen met een oud pctje?

Groet,
Wouter

http://pietjepuk.xs4all.nl/ridderdijk.wedolle.nl/
Fleishmann Piccolo Rails | IntelliBox2| S88SD16-n+WDD10 (van Wim Ros) | Koploper | Hoofdzakelijk Nederlands
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=4882
Plaats reactie