Styreen lijmen op grijsboard
Styreen lijmen op grijsboard
Modelbouwers, welke soort lijm kan ik het beste gebruiken om mijn styrenen voetpaden op grijsboard te lijmen?
Mvg,
Martin
Mvg,
Martin
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.
Re: Styreen lijmen op grijsboard
Dubbelzijdig plakband. Action / wibra of vloerbedekking tape van de gamma o.i.d.
Kan het niet met houtlijm, contactlijm of MEK?
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.
ik plak het gewoon met hout lijm werkt prima
alleen niet te dik erop doen
dus met een stukje karton even uitsmeren
alleen niet te dik erop doen
dus met een stukje karton even uitsmeren
Dat is een soort karton. Ik heb dat gebruikt voor mijn stijgende weg in de stad. Is goed buigzaam. Grijsboard lijmen op hout gaat prima met houtlijm.Jos schreef:Wat is grijsboard?
Groetjes,
Jos
is eindelijke hobby kartonJos schreef:Wat is grijsboard?
Groetjes,
Jos
Verkrijgbaar in de betere modelspoorwinkel Jos?
-
of alleslijm bij de action 

Groeten Arnold en zoons.
http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=3130
http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=3130