Je moet inderdaad de gele draad op het puntstuk bevestigen en den 2 blauwe draden op de buitenste railzen (niet de tongen). De andere 3 draden moet je op de wisselspanning van je transformator aansluiten (uiteraard met een schakelaartje er tussen).
Groeten,
Mike
weer een wissel vraag
Re: weer een wissel vraag
Grz, Mike
Onze vereniging: www.delftsemodelbouwvereniging.nl
Mijn zelfbouw locomotieven, wagons en rijtuigen: Klik hier
Mijn station (nog nader te bepalen naam):Klik hier
Onze vereniging: www.delftsemodelbouwvereniging.nl
Mijn zelfbouw locomotieven, wagons en rijtuigen: Klik hier
Mijn station (nog nader te bepalen naam):Klik hier
Re: weer een wissel vraag
Het enige wat je moet isoleren, is de 2 railsjes die aan het puntstuk vast zitten. De 2 buitenste sporen is in principe niet nodig.
Grz, Mike
Onze vereniging: www.delftsemodelbouwvereniging.nl
Mijn zelfbouw locomotieven, wagons en rijtuigen: Klik hier
Mijn station (nog nader te bepalen naam):Klik hier
Onze vereniging: www.delftsemodelbouwvereniging.nl
Mijn zelfbouw locomotieven, wagons en rijtuigen: Klik hier
Mijn station (nog nader te bepalen naam):Klik hier
Re: weer een wissel vraag
Klopt, anders schakel je veel te veel om samen met het hartstuk...
Het mag natuurlijk ook 10 cm verder, staat alles netjes buiten profiel op het zijspoor.
Het mag natuurlijk ook 10 cm verder, staat alles netjes buiten profiel op het zijspoor.
Theo vanop de heide.
N+SX+kpl+kplRsd