even voorstellen

Nieuw op dit forum, stel je hier voor.
Plaats reactie

Onderwerp starter
firetruck

even voorstellen

Bericht door firetruck »

hallo mijn internet naam is firetruck(
en mijn eigen naam is bert van bommel)dit komt doordat ik ook model auto,s van de brandweer verzamelt begin jaren 70 had ik ook een n modelbaan maar door werkzaamheden en plaats gebrek heb ik die toen verkocht
ikk ben weer met n treinen begonnen rond de kerst een aantal jaren terug ,daar hebben we een plaat waar de treinen op rijden tussen de disney huizen enz door
maar omdat ik nu met prepensioen ben ben ik begonnen om buiten de kerst tijd met containers op de baan te rijden ,inmiddels heb ik al wat aanpassingen gedaan zoals de disney scenery af te dekken met bij voorbeeld reclame borden en en kantoor er op te xetten wat ik zelf heb gebouwd ook een deel van de containers die er nu op staan heb ik zelf gemaakt omdat deze erg duur zijn om te kopen
verder ben ik van plan om nog 2 container kranen te bouwen een restaurant en nog een container haven er aan vast te maken
in de kerst tijd rijd ik met 2 stoomloks met donderbussen er achter en open bak wagens waar disney figuren in zitten en met een tram op een pendel automaat
in de container tijd ga ik rijden met 2 elektrische loks en een cargo diesel van fleischmann die ik net heb gekocht en super rijd op het pendel spoor
verder heb ik nog een fleischmann 1738 die heb ik net op marktplaats gezet en een trix diesel lok die ik gebruikt om de baan schoon te houden
dit was mijn verhaal verder heb ik ook nog een vraag die ik ook ergens anders op het forum ga zetten
ik ben van plan om een cargo lok te kopen van de sbb in de blauw rode kleur ik ga kiezen tussen een fleischmann 7386 een minitrix 12327 en een hobbytrain h2919 heeft iemand hier ervaring mee ,mijn voorkeur gaat uit naar de minitrix want de fleischmann is erg duur en van hobby train weet ik niet veel
Laatst gewijzigd door firetruck op 29 apr 2013 21:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Wim

Re: even voorstellen

Bericht door Wim »

Welkom firetruck,

Nu ben ik toch heel nieuwsgierig naar foto's van de baan, locjes in combinatie met Disney figuren ?
We gaan het vast wel meemaken. Probeer ook eens adem te halen (punt te zetten) tijdens je verhaal.

Verder wens ik je veel leesplezier hier en we houden je vorderingen in de gaten.

Ad_M

Bericht door Ad_M »

Welkom op het forum firetruck

Mvg,
Ad

Ons baantje GeordieBurgh (is niet meer), klikker-die-klik hier.
DCC | NL '80 tot heden | Fleischmann Piccolo / Peco | 3D Modellen

Als je het niet meer trekt moet je duwen... :D

shoven

Bericht door shoven »

Welkom. Heb je ook een gewone naam? Wel zo sympathiek en bevordert bij mij de neiging tot antwoorden... 8-)

Steven

Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan

Bouwe
Kleinserie/Commercieel

Bericht door Bouwe »

Welkom!

mvg Bouwe

Het is (voorlopig) mooi geweest, mijn modellen zijn, op een paar na, niet meer verkijgbaar bij Mijn shop bij Shapeways

Krab

Bericht door Krab »

Welkom firetruck op het N - forum .

mvg Sjaak

TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093

erik

Bericht door erik »

Welkom.

Onderwerp starter
firetruck

Bericht door firetruck »

mijn naam is bert van bommel ik wil dit wel in het profiel aanpassen maar ik krijg het niet voor elkaar iemand een suggestie

Wim

Bericht door Wim »

firetruck schreef:mijn naam is bert van bommel ik wil dit wel in het profiel aanpassen maar ik krijg het niet voor elkaar iemand een suggestie
Rechts onderin bericht staat "wijzig" daarmee kun je het aanpassen.

Jos

Bericht door Jos »

Welkom Bert.

Groetjes,
Jos

gek op stoom

Bericht door gek op stoom »

Bert welkom

Gr Andy

Plaats reactie