Donderdag avond kon ik het niet laten om 3 trams, de 2 DB7's en de DB13 vast te bestikkeren en te schilderen en de DB's te verouderen. Van de DB's heb ik nu geen foto's, 2 van de 3 zijn morgen nog te zien op Rail, de andere is vandaag naar Roermond verhuisd.

Dit zijn de donderdag bestikkerde trams waar nog diverse kleine dingen aan moeten gebeuren.
De afgelopen 2 dagen op Rail heb ik 26 van de 31 voertuigen die nog moesten kunnen bestikkeren, ze kunnen schilderen en aflakken en de meeste kunnen verouderen.
Alle ET75's, de ET58 en de VT611jes zijn af.

3 andere VT611 bakken die reeds af zijn zijn morgen nog te zien op Rail.
De KSW bijwagens zijn op de groene biezen na klaar, ik ben m'n groene watervaste pen kwijt geraakt op Rail dus verder als dit kom ik even niet.
De KSW motorwagens kunnen niet verder afgebouwd worden. Met de Schörling kan ik nog wel verder daar moeten nog wat stootlijsten op net als op 2 van de 3 trams in de eerste foto. De 2 KSW motorwagen kunnen verder net als de Schörling en de Langen Essener in foto 1 pas afgerond worden als de Tomix pantograven binnen zijn.
Er valt op Rail nog genoeg te zien en morgen wil ik 5 rijtuigen afronden en daarna evt. een begin maken met de 2 paardetrams.
Groetjes Michiel