ik wilde graag weten heb al gegoogeld maar is er tandrad rail voor Peco N code 55 ?
Ik kan ze niet vinden.

Ik twijfel, precies werken kan ik wel als onderhoudsmonteur.epocheales denken schreef:Hoi Martien,
Even een positieve reactie van mijn kant. Ik heb bij mijn vorige N-modelbaan deze Fleischmann tandrad rail ingebouwd. Je moet echter de tijd er voor nemen, nog meer dan je normale rails. Denk niet dat doe ik wel ffe snel, het is een uitdaging, maar met netjes werken, zuiver aanleggen kan je er jaren plezier van hebben en heb je er een heel leuk thema bij.![]()
Daarna de laatste uitdaging, de bovenleiding, dat kost op zijn minst zoveel tijd, want de baandam loopt progressief omhoog...![]()
Succes! Laat nog eens weten wat je besloten hebt.
Groet,
Hans
Flexrail, ja wist ik ja, maar worden die compleet met met tandradrail er in geleverd ? of moet je er die nog zelf in maken ?epocheales denken schreef:Hoi Martien,
Nou, duidelijk. Gezien jouw beroep moet een tandrad zeker lukken, je wist al wel dat het flexrail is toch?
Zou gewoon lekker eerst jouw baan lekker draaiende maken, met in je achterhoofd als laatste project als kers op de taart de tandradbaan...![]()
Groet,
Hans
Ok, bedankt.epocheales denken schreef:Hoi Martien
Klopt, hierbij de link voor de te gebruiksaanwijzing, heb je een idee voor de montage, ffe naar downloads:
http://www.fleischmann.de/de/product/12 ... ducts.html
Groet,
Hans