Hallo allemaal
Er is al eens over geschreven,maar het is allemaal zo verschillend wat er over geschreven is.
Is het gebruikelijk om in iTrain een diodeschakeling toe te passen?.
Zelf lees ik er niets over in iTrain.
gr Rinus.
iTrain/diodeschakeling
-
Onderwerp starter - Berichten: 98
Re: iTrain/diodeschakeling
Rinus,
Of het gebruikelijk is kan ik niet beoordelen. Ik ga er geen gebruik van maken, daar al mijn baandelen, incl. wisselstraten, voorzien gaan worden van bezetmelders. Heb je delen van de baan waarbij jij dat niet doet, dan gewoon diodeschakeling gebruiken om spanningsverschillen te onderdrukken.
Of het gebruikelijk is kan ik niet beoordelen. Ik ga er geen gebruik van maken, daar al mijn baandelen, incl. wisselstraten, voorzien gaan worden van bezetmelders. Heb je delen van de baan waarbij jij dat niet doet, dan gewoon diodeschakeling gebruiken om spanningsverschillen te onderdrukken.
Met vriendelijke groet,
Rinus Vos
Volume draagt niets bij aan de kracht van het argument.
BiDiB Opendcc GBMBoost16T master, GBMBoost16T cliënt, OneControl, LightControl, GBM16TS, iTrain
Rinus Vos
Volume draagt niets bij aan de kracht van het argument.
BiDiB Opendcc GBMBoost16T master, GBMBoost16T cliënt, OneControl, LightControl, GBM16TS, iTrain
Re: iTrain/diodeschakeling
Alleen heeft dit niets met iTrain te maken. Maar alles met je manier van terugmelden, en hoe je die aansluit en gebruikt op je baan.
Groetjes.
Groetjes.
-
Onderwerp starter - Berichten: 98