Hallo allemaal,
Ik zal me even voorstellen: Mijn naam is Don, 53 jaar jong en getrouwd al 23 jaar(wat gaat de tijd snel). vader van 2 kids. Heb 2 hobby's: aquaria en modelspoorbouw en doe beide vanaf kinds af aan. Aquaria is nu gestopt en kan ik mij volledig richten op modelspoor. Eigenlijk was mijn halve fam. modelspoor fan, dus vandaar denk ik... heb van spoor 1 t/m spoor N gehad, maar ben er ook een tijdje uit geweest. maar ben nu weer geruime tijd bezig met HO 2-rail en dan met name het digitaliseren van de baan. had een kleine baan(2,50*1,50) bestaande uit 3 etages. heb me daar de Z21 aangeschaft en roco decoders. maar omdat het toch allemaal net niet paste overgestapt op spoor N, en een baan overgenomen van iemand van dit forum. We zijn deze nu aan het aansluiten en willen(vrouwtje en ik) deze baan uitbreiden zodat er wat meer mogelijkheden komen. kijken wat hier allemaal te beleven valt en of men hier kan helpen. dat was het denk ik. Allemaal veel plezier met deze mooie hobby.....groetjes
nieuw hier.
-
Re: nieuw hier.
Welkom op het forum Don, groetjes Michiel
"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Re: nieuw hier.
Welkom Don
Groeten,
Maarten
Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Maarten
Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.