Huisjes

Vraag maar raak!
Plaats reactie

Onderwerp starter
Arjuna

Huisjes

Bericht door Arjuna »

Ls

Wat zijn de meningen over de kwaliteit van huisjes van de diversen fabrikanten

Arjuna

Digitalisering heeft niet altijd tot vooruitgang gezorgt !?

maarten
Moderator

Re: Huisjes

Bericht door maarten »

Goed.

Wat zijn je eigen ervaringen? Waarom stel je deze vraag? Wat zoek je? Welke stijl/periode? Waar zit je aan te denken?

Groeten,
Maarten

Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.

leon1965

Bericht door leon1965 »

Dit is wel een erg algemene vraag...
Wat is jou mening over de kwaliteit van het leven?

Groetjes
Leon
Win11, iTrain, Dinamo
Mijn baanplan: https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.p ... 49#p277049
ik bouw nu: viewtopic.php?t=18087
[youtube]https://www.youtube.com/@leondejong9485[/youtube]

traiNiac

Bericht door traiNiac »

Zoals Maarten al aangaf: de kwaliteit is altijd wel goed. Maar ik neem aan dat je wilt weten welke voorkeuren forumleden hebben met betrekking tot de polystyreen bouwpakketjes van de verschillende fabrikanten. Mocht je kartonnen of resin gebouwen bedoelen. dan heb ik daar nog veel te weinig ervaring mee. Voor wat betreft de polystyreen bouwpakketjes beperk ik me tot de grote merken en in algemene zin.

Voor mij persoonlijk staat Kibri op de eerste plaats. Juiste schaal, grote detailrijkdom. Vollmer staat voor mij op de 2e plaats, minpuntje vind ik de soms erg groot uitgevallen gebouwen. Pola/Faller staat voor mij op de 3e plaats, is mijns inziens wat minder fijn en detailrijk, maar daardoor wel wat steviger en minder kwetsbaar. Met gebouwen van Piko heb ik geen ervaring. Maar de kwaliteit en het detailniveau van de het kleinere spul van Piko vind ik erg goed.

Plaats reactie