Vanaf 5 oktober weer Kruidvat treinkaartjes te koop !

Een beurs of evenement, plaats hier uw bericht.
Plaats reactie

Onderwerp starter
Gérard

Vanaf 5 oktober weer Kruidvat treinkaartjes te koop !

Bericht door Gérard »

Hallo,
Alhoewel dit mijn eerste bericht op dit forum is en het niet direct over N-spoor gaat, wil ik jullie dit niet onthouden. ;)
Vanaf 5 oktober zijn er weer goedkope treinkaartjes bij Kruidvat te koop. Zoals bij hun eerdere acties zijn er weer twee soorten treinkaartjes.
Het groene kaartje is geldig op één zaterdag of één zondag van 09 oktober t/m 5 december 2010.
Het rode kaartje is geldig op één zaterdag of één zondag van 11 december 2010 t/m 06 februari 2011.
Je kunt alles nog eens nalezen op:

http://www.kruidvat.nl/domains/default/ ... n&token=-1

Deze kaartjes komen al goed van pas om naar het "Internationaal Modelspoor Evenement" in de Jaarbeurs in Utrecht te gaan, op 29, 30 en 31 oktober 2010.
Ik ben sinds het begin van dit jaar weer een actief modelspoorder. 30 Jaar geleden heb ik de HO-spoorbaan opgeruimd om nu weer in schaal N de zaak op te pakken. De spoorbaan die ik momenteel heb betreft slechts een "testbaan" bestaande uit de rails van de Roco startset 21200. Verder alles elektrisch aanstuurbaar gemaakt en door middel van de s88XPressNetLi aangesloten op de laptop. Ik ben momenteel bezig om alles in te voeren in het programma Koploper. De definitieve baan maak ik dan met Peco 55 railmateriaal en servowissels.

Groeten, Gérard

Chris83

Re: Vanaf 5 oktober weer Kruidvat treinkaartjes te koop !

Bericht door Chris83 »

hallo welkom! en bedankt, ik heb 1 kaartje gehaald alvast :) waarschijnlijk voor eurospoor, nu moet ik met de bus naar houten wegens werkzaamheden en daar heb ik geen zin in :P

Groeten Chris

dentheo

Bericht door dentheo »

Opletten, op de "grijze" dag vrijdag gelden die kaartjes niet :x :x :x :x

Theo vanop de heide.

N+SX+kpl+kplRsd

Rob Fongers

Bericht door Rob Fongers »

En op donderdag óók niet :( :(

Grtzz Rob

N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
Plaats reactie