Juiste topic in juiste rubriek

Vraag maar raak!
Plaats reactie

Onderwerp starter
spoor65

Juiste topic in juiste rubriek

Bericht door spoor65 »

Goedenavond,

Zal maar gewoon direct met de deur in huis vallen.
Na dagen erg weinig forum tijd, omdat de baas vond dat ik die tijd aan mijn werk moest besteden, nu eens weer lekker aan het lezen.

Maar nu valt mij op, dat er in de rubriek "mijn N-baan/collectie"een aantal topics staan, die uiteindelijk niet over het bouwen van een baan gaat.
maar waarin een baan wordt ontworpen.

Is het niet makkelijker om het ontwerpen van die banen gewoon te plaatsen in de daarvoor bestemde rubriek "Mijn baanplan"

Ik persoonlijk denk dat het plaatsen van een topic in de juiste rubriek meer overzicht geeft in het forum, en daarnaast ook veel meer reacties opleveren, daar dat onderwerp daar verwacht word, en mensen die dus daarin mee willen denken en werken, dat daar dus eerder zullen zoeken/vinden.

Dit natuurlijk idem voor welk ander onderwerp uiteindelijk dan ook, maar deze viel me vandaag toevallig ff op.

Mvg

Freddy

Als gewone dingen,
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.

mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2

evo

Re: Juiste topic in juiste rubriek

Bericht door evo »

Freddy, op zich heb je gelijk, maar ik merk daar niet zoveel van, omdat ik tegenwoordig alleen nog maar de "Toon actieve onderwerpen" optie gebruik.

Groeten,

Edwin

Huidig project (met Bob): Altenatief

Voorgaand project: een kleine N baan

Dit is mijn eerste N baan

nico42

Re: Juiste topic in juiste rubriek

Bericht door nico42 »

Ik moet zeggen dat ik hier ook wel schuldig aan ben omdat mijn treinbaan is verhuisd naar de zolder liep ik vast met het baanplan en heeft Edwin voor mij een aantal baanplannen er bij
gezet sorry :oops:

Ze mogen ook wel verplaatst worden naar Nico s baanplan om het overzichtelijk te houden maakt mij niet uit hoor ;)

Plaats reactie