Goedenavond,
Zal maar gewoon direct met de deur in huis vallen.
Na dagen erg weinig forum tijd, omdat de baas vond dat ik die tijd aan mijn werk moest besteden, nu eens weer lekker aan het lezen.
Maar nu valt mij op, dat er in de rubriek "mijn N-baan/collectie"een aantal topics staan, die uiteindelijk niet over het bouwen van een baan gaat.
maar waarin een baan wordt ontworpen.
Is het niet makkelijker om het ontwerpen van die banen gewoon te plaatsen in de daarvoor bestemde rubriek "Mijn baanplan"
Ik persoonlijk denk dat het plaatsen van een topic in de juiste rubriek meer overzicht geeft in het forum, en daarnaast ook veel meer reacties opleveren, daar dat onderwerp daar verwacht word, en mensen die dus daarin mee willen denken en werken, dat daar dus eerder zullen zoeken/vinden.
Dit natuurlijk idem voor welk ander onderwerp uiteindelijk dan ook, maar deze viel me vandaag toevallig ff op.
Mvg
Freddy
Juiste topic in juiste rubriek
-
Onderwerp starter - Berichten: 4648
Juiste topic in juiste rubriek
Als gewone dingen,
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.
mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.
mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2
Re: Juiste topic in juiste rubriek
Freddy, op zich heb je gelijk, maar ik merk daar niet zoveel van, omdat ik tegenwoordig alleen nog maar de "Toon actieve onderwerpen" optie gebruik.
Groeten,
Edwin
Huidig project (met Bob): Altenatief
Voorgaand project: een kleine N baan
Dit is mijn eerste N baan
Edwin
Huidig project (met Bob): Altenatief
Voorgaand project: een kleine N baan
Dit is mijn eerste N baan
Re: Juiste topic in juiste rubriek
Ik moet zeggen dat ik hier ook wel schuldig aan ben omdat mijn treinbaan is verhuisd naar de zolder liep ik vast met het baanplan en heeft Edwin voor mij een aantal baanplannen er bij
gezet sorry
Ze mogen ook wel verplaatst worden naar Nico s baanplan om het overzichtelijk te houden maakt mij niet uit hoor
gezet sorry

Ze mogen ook wel verplaatst worden naar Nico s baanplan om het overzichtelijk te houden maakt mij niet uit hoor