Sweex zegt Hallo

Nieuw op dit forum, stel je hier voor.
Plaats reactie

Onderwerp starter
Sweex

Sweex zegt Hallo

Bericht door Sweex »

Hoi allemaal,

Ik kijk hier nu een weekje of twee mee en vond het wel tijd me aan te melden en voor te stellen. Ik ben Michiel, 31 jaar en m'n fleischmann spullen liggen alweer ruim 15 jaar ongebruikt op de plank. Recentelijk ben ik aangestoken door een vriend om weer wat met m'n treintjes te gaan doen. Hij is zelf net begonnen met zijn zoon een vaste baan te maken en voor ik 't wist lag mijn Fleischmann startset op de salontafel. Even hoopte ik dat het wel over zou gaan omdat ik al druk genoeg ben met andere (geldverslinderde) hobby's maar ik kreeg 't niet uit m'n hoofd. Dus toen heb ik maar besloten een uitprobeer-baantje te gaan maken met zoveel mogelijk wat ik al in bezit heb en bij gebrek aan ruimte zo compact mogelijk (ongeveer op 100x60cm).

Als de plannen wat verder uitgewerkt zijn zal er wel een baanplan/project topic komen, maar voorlopig kijk ik mee en zal het bij wat (hopelijk niet al te voor de hand liggende) vragen stellen blijven.

Voor geinteresseerden: M'n andere (grootste) hobby is racen met een Mazda MX-5 in de MaX5 cup waarover ik dit blog bij houdt.

Groetjes,

Michiel

P.S. M'n nickname heeft niets te maken met de computeronderdelen; ik hanteer 'm al langer dan het bestaan ervan. Maar aangezien er al een Michiel huist deze maar aangehouden!

Jos

Re: Sweex zegt Hallo

Bericht door Jos »

Welkom op het forum Michiel.

Groetjes,
Jos

The Railroader

Bericht door The Railroader »

Van harte welkom Michiel en veel plezier met de hobby.

Fred The Railroader

Bouwe
Kleinserie/Commercieel

Bericht door Bouwe »

Welkom!

mvg Bouwe

Het is (voorlopig) mooi geweest, mijn modellen zijn, op een paar na, niet meer verkijgbaar bij Mijn shop bij Shapeways

Krab

Bericht door Krab »

Van harte welkom Michiel op het N-forum

mvg Sjaak

TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093

Onderwerp starter
Sweex

Bericht door Sweex »

Dank voor het warme welkom van iedereen! :)

Afgelopen zaterdag ben ik maar 'ns in Houten gaan kijken. Slechts twee wisselaandrijving gekocht (twee keer links :roll: ) en wat rail-aansluitclipjes. Een (piep)klein stationnetje kon ik niet vinden, en omdat m'n maatje niet kon pinnen zijn we achteraf nog even naar Hilversum gereden. Ik een stationnetje, Neustadt van Vollmer en m'n maat een ICE voor z'n zoontje gekocht. Gisteren voor het eerst echt constructief geweest en 't stationnetje in elkaar geplakt. Niet geheel foutloos maar ben er wel tevreden over.

De wisselaandrijving heb ik gekocht (had er namelijk nog geen) om binnenkort 's te experimenteren met een twee-richting keerlus oplossing voor analoog bedrijf.

Plaats reactie