Op een h0-baan zag ik een pand dat in een flauwe bocht geplaatst kon worden. Zie op de foto (genomen bij de baan van Janus) het pand onder de gele pijl. Ik heb het heel vroeger zelf ook gehad, maar dat is lang geleden en was ook h0. Mijn vraag is of dit pand - of een soortgelijk pand - ook in spoor N bestaat of bestaan heeft. Ik zou het graag in mijn stad willen plaatsen. Wie o wie helpt me.
Mvg,
Martin
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.
Ik heb het pand al gevonden hoor. Ik had gehoord dat het van Kibri was, maar kon er via MP bij één aanbieder wel twee krijgen, plus nog wat andere pandjes. De verhoudingen kloppen wel met mijn stadspanden, maar in werkelijkheid klopt die schaal natuurlijk niet. Het bewuste pand is bijna 19 cm hoog en dat zou in werkelijkheid dan 30 meter zijn. Dat lijkt me niet waarschijnlijk.
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.