de GEINBAAN concept TWEE

Laat anderen meegenieten van je N-spoorbaan / Collectie.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3532
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

gelukkig valt het mee na wat onderzoeken blijkt een gezichtszenuw ontstoken met een soort dunne naald wat wroeten in mijn wang nam zwelling gelukkig snel af en kon ik weer terug dus we gaan "vrolijk"verder. groet


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.

Onmogelijkhier
Berichten: 384
Lid geworden op: 05 jan 2021 20:06
Locatie: Omgeving Rotterdam mijn geboorte stad

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door Onmogelijkhier »

Het zit je niet mee Jan.


Groeten Marcel V

Onmogelijkhier
Berichten: 384
Lid geworden op: 05 jan 2021 20:06
Locatie: Omgeving Rotterdam mijn geboorte stad

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door Onmogelijkhier »

Is een meevaller maar het zit je niet mee Jan


Groeten Marcel V
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3532
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

lieve mensen bedenk in gedachten een kerstkaart met een kerstsfeer die jij mooi vind en jouw aanspreekt.
zet heronder prettige kerstdagen en een fijne jaarwisseling met een prachtig 2024.
zet daar weer onder

groeten JANIEGEIN oftwel Jan de Wit

en eenieder heeft hiermee een kesrtkaart van mij .

fijne feestdagen en gelukkig 2024 voor jou en jouw geliefden

groeten Jan


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.

Onmogelijkhier
Berichten: 384
Lid geworden op: 05 jan 2021 20:06
Locatie: Omgeving Rotterdam mijn geboorte stad

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door Onmogelijkhier »

Al de beste wensen ook voor jou Jan.

Marcel


Groeten Marcel V
Gebruikersavatar

Krab
Berichten: 7365
Lid geworden op: 22 okt 2008 14:56
Locatie: West-Brabant

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door Krab »

Ook voor jou het allerbeste voor het nieuwe jaar ,dat je weer de puf en gelegenheid krijg om wat te prutsen Jan .

mvg Sjaak


TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3532
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

laatste update is dat het allemal nog heeeel lang kan gaan duren voorlopig zit ik op dubbele lasten wordt er niet meegewerkt en ben ik afhankelijk van onkundige vrijwilligers die meer kapot maken dan netjes uit elkaar halen . lang leve de bureaucratie dus hopelijk volgt ooit vervolg


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Krab
Berichten: 7365
Lid geworden op: 22 okt 2008 14:56
Locatie: West-Brabant

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door Krab »

Oei Jan ,dat is niet best dat ze niet met beleid je baan afbreken maar slopen .
Ja het is bekend dat de ambtenaren sloom werken volgens de regeltjes .
Hoop voor je dat het goed komt en er toch een vervolg van de seinbaan komt .


mvg Sjaak


TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3532
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

mlnges sorry zit allemaal niet mee ben nog instaat borrel ie nemen maar neem een ding aan amdternaruj makt meer kapot dan je lief is maar knok doot en hier zal p[yemek netmlleuwde gein baan teru verschijne ik doe mi nbs
rst en neb misschien ullie alles hulp nodig maar jujllie horen en sorry voor borel voor nu engste deie eer;okl od gtoet aan alen


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3532
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

ps hulp om alles war noig is al verschil tusseb demontafe en afbreken erst denonterenndan af voern maar heb hulp ngit wie voetlt echt geroepen hoor graag'en sorry voor borrelpraat naar wweet het niet eer alles van hoddy kamwrwepdebinngelajt verguid vedrrijf vraadcerit euronpervuut dis metvklaarstaan voor verguizingv beteken demonterenen in lakken wie o wie hhedt tig cordineer samen mannee maazr aub help ikmkahet niecik zit in mijn medischverhaalk vadt wie jeply sory voor borrelptaat maar zo hou ik ezelf oereohs wie jelpt laat horen gan g
dank kanj


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

OBBinN
Berichten: 1831
Lid geworden op: 19 okt 2008 17:24
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door OBBinN »

Misschien even opnieuw plaatsen wat je bedoelt, er is niet veel van te maken.


Mvg,
Wouter

Oostenrijk in Miniatuur
Website -- FaceBook -- Instagram
Gebruikersavatar

Jeroen
Berichten: 3898
Lid geworden op: 03 sep 2008 13:24

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door Jeroen »

Proost!


Afbeelding
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3532
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

het is inmiddels weer een poos verdrr en wat ben iik opgeschoten helemaal niets. de wlz wil dat ik een verhuisbedrijf uit amsterdam mijn baan laat afbreken ipv wat ik wil demonteren mag voor die grap €65,00 per man per uur voor betalen plus dat het spul in amsteram wordt gestort en als geen amsterdammer komt dar nog fors bedrag stortkosten. jullie begrijpen dat ik mer de wlz in oorlog ben en daar is de vrede voorlopig nog niet is getekend. tenzij ik zelf mensen heb die het spul demonteren en bij mij hier in dit tehuis bezorgen . railtechnischt is al;les gemonteerd op triplex platen van 60 x 120 cm en kunnen simpel op de naden met dremel wordenn doorgeslepen plaat los schroeven en weer deel gedemonteerd bedrading niet belangrijk alle reedcontacten laten zitten eb simpel bedrading onder plaat afknippen . wissels zijn allemaal middels kroonsteenjes de wisseldradendsaarvoorbij afknippen en alles blijft heeel. maar wie kan dat voor mij doen is de grote vraag en moet d of moeten wel mensen zijn die snappen dat dat belangrijkste van de baan is en logieser wijze bij mij hier op gemak wordtschoongemaakt voor hergebruik op nieuw aan te leggen baan[tje] dus zolang dat niet geregeld is zit ik met dubbele huur en kost het sloten geld .
ik dacht laat jullie effe weten waarom er geen berichten van/over de GEINBAAN komen mochten onder ons zijn met passende oplossingen hou ik me aanbevolen.

vriendelijke groet Jan.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Krab
Berichten: 7365
Lid geworden op: 22 okt 2008 14:56
Locatie: West-Brabant

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door Krab »

Wat een ellende komt er op je af allemaal Jan , hoop dat het toch nog goed komt voor je ;)


mvg Sjaak


TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3532
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

ja Sjaak het is helaas niet anders gesteld in de zorg in nederland het is puur een geldkwestie en ambtenaren geneuzel en ik ben door mijn financiele reserves heen dus wie gaat de hele grap betalen???? al die amdtenaren schijnen te vergeten dat ik hier niet op vrijwillige basis ben beland en eigenlijk gezondheidstechnisch hiertoe gedwongen ben. maar goed ik kan in de praktijk niets anders doen dan afwachten. dus sorry voor allen het kan nog even duren voor ik weer iets kan laten zien overde nieuwe geinbaan die ellende baan betere naam lijkt te worden hihi groeten Jan


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.

Rehorst
Berichten: 165
Lid geworden op: 19 nov 2012 19:39
Locatie: kamerik

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door Rehorst »

Jan

Misschien een tip.
Mini World Rotterdam heeft een stichting die heet meemaken in miniatuur, dat zijn vrijwilligers die banen die gedoneerd worden aan de stichting tentoonstellen stellen bij instellingen die daar interesse in hebben.
Deze mensen willen jou misschien wel helpen je baan te verplaatsen, het is misschien de moeite waard om contact op te met miniworld die brengen je wel in contact met de juiste personen bij de stichting om het een en ander uit te leggen.


Met vriendelijke groeten
Piet Rehorst
( spoor-n - selectrix - koploper - decoder-63 )
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3532
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

meneer Piet dank voor deze tip ga ik mee aan de gang nogmaals dank groeten Jan


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3532
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

Eindelijk wat positief nieuws. Zoals beloofd contact gemaakt met Mini World Rotterdam!!!! directeur gesproken en er wordt ook vandaaruit naar oplossing gezocht en ja een uniek verzoek qua hulpvraag. Er wordt gekeken om combinatie verhaal te creeeren om gelijk hier in dit tehuis in het weekend demonstratiedag te organiseren zodat zij verantwoord de combi [ mij verhuizen en naar dit tehuis brengen en zelf demodag organiseren en opbouwen] kostenbesparend en iedereen blij maar zodra ik daar meerover hoor voor een ieder die wil komen naar deze demo over het hoe en wanneer horen jullie van mij zodra ik meer weet.
Meneer Piet dank voor deze Gouden TIP .


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.

tv_man
Berichten: 1439
Lid geworden op: 05 nov 2009 20:19

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door tv_man »

Geweldig nieuws dat Mini World Rotterdam zoiets kan doen!


- Norman

Altenburg an der Donau (huidig project)
Trambaan (diorama)
Békaháza (ontmanteld in 2020)
Irgendhausen (ontmanteld in 2011)
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3532
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

ja is voor hen ook soort win win situatie omdar ze toevalliger wijze bezig zijn eebn soort promotietoer aan het opzetten zijn en hiermee eigenlijk twee vliegen in één klap kunnen vangen en in het weekend omdat dan van al die oudjes hun kinderen en kleinkindeerfen op bezoek komen en elk kind wat komt bijv vrijkaartje voor Mini World Rotterdam kan krijgen dus promotie in alle verpleeghuizen en daarmaa oom de stilstaande modelspoorliefhebbers weer een opfleuring brengen dus concept is goedc en ik zou beginpunt kunnen zijn top top daarom was gouden tip

groet jan


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.

Onmogelijkhier
Berichten: 384
Lid geworden op: 05 jan 2021 20:06
Locatie: Omgeving Rotterdam mijn geboorte stad

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door Onmogelijkhier »

Geweldig nieuws Jan.


Groeten Marcel V

Rehorst
Berichten: 165
Lid geworden op: 19 nov 2012 19:39
Locatie: kamerik

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door Rehorst »

Jan

Ik vind het leuk dat het met Mini World Rotterdam is gelukt.
Ik ben daar zelf 10 jaar vrijwilliger geweest dus weet ik da de stichting dat soort dingen doet.
Sterkte voor de toekomst.

Groeten.


Met vriendelijke groeten
Piet Rehorst
( spoor-n - selectrix - koploper - decoder-63 )
Gebruikersavatar

Krab
Berichten: 7365
Lid geworden op: 22 okt 2008 14:56
Locatie: West-Brabant

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door Krab »

Hoop dat het dus nog goed komt met je baan Jan .
Is toch nog leuk nieuws als het doorgaat ;)


mvg Sjaak


TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3532
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN 5.00m x 3.00m x 2.50 analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

ideeen die achter de oogbollen spelen. de tafel zal als basis een ondergrond krijgen van 5x plaat 120x 60 is dus zes meter rijlengte . dwars op deze platen komen vier of vijf poten van weer 120x60 per stuk als soort hanekam. hierop moeten dus die bestaande zeventien treinen gaan rijden met de bedoeling dat er door elkaar personentreinen ,goederentreinen en een die drie tramlijnen komen. de goederen treinen moeten een door mij nog bedachte magneet schakeling met een naast de baan gemonteerder reedcontact de goederen treinen langs de stations langs laten gaan terwijl de personentreinen wel stoppen op de stations. de baan op zich zal weer Geinbaan twee heten en dan concept twee. de trams zullen een aparte stopplaas apart langs de stations krijgen terwil alles wel steeds langs dubbelsporig hoofdbaan hun rondjes zullen draaien .de spoorbomen ,de racebaan en het bewegende dorp zullen ook weer hun plaats krijgen en of de luchtbalonnen en de kabelbaan alsnog gerealiseerd kunnen worden zal de toelomst leren. tekeningetjes en krabbeltjes hih de stapel vordert gestadig. maar hoop in iedergeval dat ik uiteindelijk weer wat kan neerzetten waardoor jullie je weer zullen afvragen hoe flikt ie dat nu weer hihi en nog steedes ouderwets analooge beturing werkend met 5,6,9,12 en 19 volt mannen dit wilde ik vast met jullie delen eerdaags tekening geprojecteerd in deze kamer kwa opstelling met foto,s volgen hopelijk binnenkort . tot dan en commentaar op voorhand zoals van ouds hartelijk welkom .

tot later groet Jan. over geinbaan concept twee.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
janiegein
Berichten: 3532
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: GEINBAAN contept twee 600x60plus haaks drie of vier keer 120x60 meerdere lagen en analoog analoog meerdere lagen

Bericht door janiegein »

janiegein schreef: 13 apr 2024 23:32 ideeen die achter de oogbollen spelen. de tafel zal als basis een ondergrond krijgen van 5x plaat 120x 60 is dus zes meter rijlengte . dwars op deze platen komen vier of vijf poten van weer 120x60 per stuk als soort hanekam. hierop moeten dus die bestaande zeventien treinen gaan rijden met de bedoeling dat er door elkaar personentreinen ,goederentreinen en een die drie tramlijnen komen. de goederen treinen moeten een door mij nog bedachte magneet schakeling met een naast de baan gemonteerder reedcontact de goederen treinen langs de stations langs laten gaan terwijl de personentreinen wel stoppen op de stations. de baan op zich zal weer Geinbaan twee heten en dan concept twee. de trams zullen een aparte stopplaas apart langs de stations krijgen terwil alles wel steeds langs dubbelsporig hoofdbaan hun rondjes zullen draaien .de spoorbomen ,de racebaan en het bewegende dorp zullen ook weer hun plaats krijgen en of de luchtbalonnen en de kabelbaan alsnog gerealiseerd kunnen worden zal de toelomst leren. tekeningetjes en krabbeltjes hih de stapel vordert gestadig. maar hoop in iedergeval dat ik uiteindelijk weer wat kan neerzetten waardoor jullie je weer zullen afvragen hoe flikt ie dat nu weer hihi en nog steedes ouderwets analooge beturing werkend met 5,6,9,12 en 19 volt mannen dit wilde ik vast met jullie delen eerdaags tekening geprojecteerd in deze kamer kwa opstelling met foto,s volgen hopelijk binnenkort . tot dan en commentaar op voorhand zoals van ouds hartelijk welkom .

tot later groet Jan. over geinbaan concept twee.


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Plaats reactie