een nieuw lid
een nieuw lid
hallo allen
Ik ben Reinder ben al jaren actief in de modelwereld eerst begonen met met modelvliegtuigjes en toen uit eindelijk over gestapt naar de modeltrein ben toen begonnen met N op mijn slaapkamer en toen kreeg ik ineens de zolder met een berg ruimte waardoor ik genoeg ruimte had voor h0 dus dat heb ik ook gedaan tot nu want ik heb een eigen appartement gekocht en daar heb ik maar een klein beetje ruuimte en is ho geen optie dus terug naar N en eigenlijk vindt ik N toch wel erg mooi hoor Ik zal hier eerdaags een verslag plaatsen van mijn baan in opbuw
Reinder
Ik ben Reinder ben al jaren actief in de modelwereld eerst begonen met met modelvliegtuigjes en toen uit eindelijk over gestapt naar de modeltrein ben toen begonnen met N op mijn slaapkamer en toen kreeg ik ineens de zolder met een berg ruimte waardoor ik genoeg ruimte had voor h0 dus dat heb ik ook gedaan tot nu want ik heb een eigen appartement gekocht en daar heb ik maar een klein beetje ruuimte en is ho geen optie dus terug naar N en eigenlijk vindt ik N toch wel erg mooi hoor Ik zal hier eerdaags een verslag plaatsen van mijn baan in opbuw
Reinder
Re: een nieuw lid
Hallo Reinder
Welkom op het N-Spoorforum
Altijd weer leuk een nieuw lid kijk uit naar je verslag
Ja en N spoor is mooi
Mvg
Henk
Welkom op het N-Spoorforum
Altijd weer leuk een nieuw lid kijk uit naar je verslag
Ja en N spoor is mooi
Mvg
Henk
De bouw van mijn N-Spoorbaan
Raptor
Raptor
Hoi Reinder,
Toch handig dat ik die links even dropte op 3-rail. Hier zitten veel N-liefhebbers en ook best veel kennis van zaken. Althans, ik leer er veel van. 2-railsystemen zijn toch wezenlijk anders dan 3-railsystemen.
In elk geval welkom en houd ons op de hoogte van je ervaringen en bevindingen.
Mvg,
Martin
Toch handig dat ik die links even dropte op 3-rail. Hier zitten veel N-liefhebbers en ook best veel kennis van zaken. Althans, ik leer er veel van. 2-railsystemen zijn toch wezenlijk anders dan 3-railsystemen.
In elk geval welkom en houd ons op de hoogte van je ervaringen en bevindingen.
Mvg,
Martin
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.
ga even beneden wat drinken en dan plaat ik een verslagje oh en ik moet even naar de wc
Reinder
Reinder
Hallo Reinder,
Van harte welkom op dit forum, hoe meer zielen hoe meer vreug.
Van harte welkom op dit forum, hoe meer zielen hoe meer vreug.
Mvg.
Jacob
Minitrix / Fleischmann / Roco
Multymous / LTD en Minitrixrails / S88XpressNetLI / Rosoft / koploper
Jacob
Minitrix / Fleischmann / Roco
Multymous / LTD en Minitrixrails / S88XpressNetLI / Rosoft / koploper
Welkom Reinder
Zo veel te zien hier op dit forum en het is gezellig ook.
Ben benieuwd naar je verslag.
Zo veel te zien hier op dit forum en het is gezellig ook.
Ben benieuwd naar je verslag.
Groeten Chris
Hoi Reinder,
Welkom hier! Laat je niks wijsmaken: er is hartstikke veel en mooi spul te maken en te koop, in "N". Wel een eerste tip ( van een andere " overstapper"): als je bij H0 bij railaansluitingen best wel wat kunt smokkelen, kan je dat bij N beter niet doen, of je moet een zo af en toe van de baan afschietende loc wel leuk vinden!
Nieuwsgierig naar je avonturen, en vraag gerust, het ritselt van de deskundigheid hier!
JanD
Welkom hier! Laat je niks wijsmaken: er is hartstikke veel en mooi spul te maken en te koop, in "N". Wel een eerste tip ( van een andere " overstapper"): als je bij H0 bij railaansluitingen best wel wat kunt smokkelen, kan je dat bij N beter niet doen, of je moet een zo af en toe van de baan afschietende loc wel leuk vinden!
Nieuwsgierig naar je avonturen, en vraag gerust, het ritselt van de deskundigheid hier!
JanD
dank u wel allemaal voor de welkoms groeten
ik zal zometeen mijn verslag uploaden
Reinder
ik zal zometeen mijn verslag uploaden
Reinder