even voorstellen
even voorstellen
Goedendag,
Bij deze wil ik mezelf graag voorstellen op dit forum. Mijn naam is Corné en woon in Oudenbosch (daar waar forumlid Jos o.m. zijn scenery van heeft).
Ik ben niet alleen nieuw op dit forum, ben ook nieuw (blanco) op modelspoorgebied (hoewel toch een spoorse achtergrond). Heb bovenmatige interesse in het zelf prullen en omdat ik ADHD' er plus ben lopen vele dingen door elkaar. Maakt voor mij niks uit, it's a way of life.
Ik ben extra geïnteresseerd in stoomloks (Fm) en ben nu langzaam wat materialen bij elkaar aan het verzamelen, zonder dat dit de gezinspot in erge mate aantast.
De ruimte waarin ik mijn verse hobby moet bedrijven is zeer beperkt dwz een deel van een slaapkamertje, We hebben wel wat ruimte, maar daar slaapt mijn dochter in en omdat zij heeft aangegeven voorlopig nog niet het huis uit te willen (ze is al 5 hoor) zal dit ook wel zo blijven. Ik ga voorlopig beginnen met de opbouw van een baantje op een plaatje van 120 x 60 cm (misschien te verlengen naar 244 cm) en zal alles aandachtig lezen en zelf uit testen/vervaardigen. Dit vervaardigen is omwille van mijn voornoemde ADHD-schap beperkt en zal vooralsnog zo min mogelijk te maken hebben met elektriciteit, dus digitaal is nog niet mijn ding. Eerst maar eens leren en proberen.
Groet, Corné
Bij deze wil ik mezelf graag voorstellen op dit forum. Mijn naam is Corné en woon in Oudenbosch (daar waar forumlid Jos o.m. zijn scenery van heeft).
Ik ben niet alleen nieuw op dit forum, ben ook nieuw (blanco) op modelspoorgebied (hoewel toch een spoorse achtergrond). Heb bovenmatige interesse in het zelf prullen en omdat ik ADHD' er plus ben lopen vele dingen door elkaar. Maakt voor mij niks uit, it's a way of life.
Ik ben extra geïnteresseerd in stoomloks (Fm) en ben nu langzaam wat materialen bij elkaar aan het verzamelen, zonder dat dit de gezinspot in erge mate aantast.
De ruimte waarin ik mijn verse hobby moet bedrijven is zeer beperkt dwz een deel van een slaapkamertje, We hebben wel wat ruimte, maar daar slaapt mijn dochter in en omdat zij heeft aangegeven voorlopig nog niet het huis uit te willen (ze is al 5 hoor) zal dit ook wel zo blijven. Ik ga voorlopig beginnen met de opbouw van een baantje op een plaatje van 120 x 60 cm (misschien te verlengen naar 244 cm) en zal alles aandachtig lezen en zelf uit testen/vervaardigen. Dit vervaardigen is omwille van mijn voornoemde ADHD-schap beperkt en zal vooralsnog zo min mogelijk te maken hebben met elektriciteit, dus digitaal is nog niet mijn ding. Eerst maar eens leren en proberen.
Groet, Corné
Re: even voorstellen
Hééél herkenbaar allemaal! Hier mag het zeker ook niet teveel ruimte innemen (komt nog wel gnagnagnaCorné schreef:Ik ben extra geïnteresseerd in stoomloks (Fm) en ben nu langzaam wat materialen bij elkaar aan het verzamelen, zonder dat dit de gezinspot in erge mate aantast ......... digitaal is nog niet mijn ding. Eerst maar eens leren en proberen.
Groet, Corné

Welkom!
Groetjes, Pruts3r - 2 linker handen 4 LIFE! :D
--------------------Mijn Linkjes:--------------------
>MIJN ROLLEND MATERIEEL< (LAST UPDATE: 06-03-'25)
>MIJN VITRINE<
>MIJN WISHLIST< (LAST UPDATE: 10-03-'23)
--------------------Mijn Linkjes:--------------------
>MIJN ROLLEND MATERIEEL< (LAST UPDATE: 06-03-'25)
>MIJN VITRINE<
>MIJN WISHLIST< (LAST UPDATE: 10-03-'23)
Corné,
Welkom op de site, we hebben hier op het forum nog een ADHD-er plus maar die is gek op elektriciteit,
groetjes,
Bert
Welkom op de site, we hebben hier op het forum nog een ADHD-er plus maar die is gek op elektriciteit,
groetjes,
Bert
Bert,Wablo schreef:Corné,
groetjes,
Bert
da's knap hoor, ik kan mij daar niet op concentreren (vooral als ik veel "moeilijke stukken" moet lezen).vooral mijn fantasie is dan al weer overal mee op de loop.
Corné
Corné,
kijk maar eens rond onder deze link
http://www.n-spoorforum.nl/viewforum.php?f=57
groetjes,
Bert
kijk maar eens rond onder deze link
http://www.n-spoorforum.nl/viewforum.php?f=57
groetjes,
Bert
Welkom Corne,
Dat ADHD symptoom, ken ik wel (niet zelf-maar de kids) hoeft geen belemmering te zijn.
Veel plezier met de bouw en tof dat je de regels van het huis in acht neemt.
Het leuke van de vele topics met info is: het staat er.
En de ene dag leest het beter dan een andere dag!
Dat ADHD symptoom, ken ik wel (niet zelf-maar de kids) hoeft geen belemmering te zijn.
Wim,Wim schreef:Welkom Corne,
Ik lees net mijn voorstelstukje nog eens door en zie daar staan dat mijn dochter 5 is. Da's nou zo'n ding, he. Schrijven en gewoon verder gaan, zonder na te denken of nog eens terug te lezen. Er had moeten staan dat mijn dochter 25 is, dat veranderd de zaak echter niet, de ruimte die ik kan spenderen is zoals hij is (vooralsnog). Zoals ik al zei: it's a way of life. Dat dit verder geen belemmering is, is voor mijn werk totaal geen probleem (ik draag tijdens de dagdagelijkse werkzaamheden een bloemetjespak en kan daar (tegenwoordig wat moeilijker) met de jonge gasten aardig mee).
Corné
Welkom Corne op het N - forum .
mvg Sjaak
mvg Sjaak
TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Leuk dat je het corrigeert..... :+
Ik heb 4 kids, 3 uit huis en nog 1 ADHDer met PPD-nos thuis.
Verandert niets idd, maar dan is het toch anders :+
Wel fijn dat je dat even meld Corne!
Ik heb 4 kids, 3 uit huis en nog 1 ADHDer met PPD-nos thuis.
Verandert niets idd, maar dan is het toch anders :+
Wel fijn dat je dat even meld Corne!
Hallo Corné,
Welkom op dit forum en succes met je plannen.
Welkom op dit forum en succes met je plannen.
Met de groeten van Harry
boekenkastsegmenten
segment Rudersberg
zelfbouw vakwerkhuizen
ombouw en verfijning rollend materieel en wegverkeer
boekenkastsegmenten
segment Rudersberg
zelfbouw vakwerkhuizen
ombouw en verfijning rollend materieel en wegverkeer
Welkom op het N-Spoor Forum Corné
Mvg,
Ad
Mvg,
Ad
Ons baantje GeordieBurgh (is niet meer), klikker-die-klik hier.
DCC | NL '80 tot heden | Fleischmann Piccolo / Peco | 3D Modellen
Als je het niet meer trekt moet je duwen... :D
DCC | NL '80 tot heden | Fleischmann Piccolo / Peco | 3D Modellen
Als je het niet meer trekt moet je duwen... :D