Hallo allemaal,
Ik ben wederom van plan veranderd maar dit keer voorgoed, ik heb marelburg verkocht omdat deze niet in mijn idee van een baan paste, hoe ik hem er ook tussen wurmde, ik werd er niet tevreden over.
Daarom ben ik helemaal opnieuw begonnen, de baan wordt uitgevoerd in Peco 55 en wordt bestuurd door Itain/Dinamo, het thema wordt schwarzwald. het formaat is 4.18x3m25x3m50 en 90cm diep
Hier het SS, deze bevind zich op +50, onderin het blauwe vak wordt een 2 sporige halte, en het vak bovenin wordt een parade spoor

Daarna zullen treinen via een helix rechtsboven in stijgen naar het stations niv +70

Hier zullen ze de keuze hebben om naar het depot te gaan, of naar het bovenste paradespoor, ook loopt er vanaf het station een nevenspoor, die zal uitkomen op +90

Vanaf het station kunnen treinen door naar het paradespoor die boven op de berg ligt, over een bietschtallbrug naar de keerlus met bergramen.

Hier alle zichtbare onderdelen

De bouw is inmiddels ook al begonnen
Ik heb voor de opbouw gekozen voor een lattenframe van 22x63 vuren geschaafd

Als plaat heb ik gekozen voor Maranti 12mm

Hier heb ik ook kurk op aangebracht

En dan de wisselstraten gelegd

Hier al 2 omloop wissels op het paradespoor, er komen er nog 2 bij, maar deze zullen later geplaatst worden als ik die heb.

Druk druk dus! ik hoop rustig verder te kunnen:)
Groetjes!