Diorama Oestereiden Kötterhauweg

Laat anderen meegenieten van je N-spoorbaan / Collectie.

Onderwerp starter
neudalhausenstadbahn
Contacteer:

Re: Diorama Oestereiden Kötterhauweg

Bericht door neudalhausenstadbahn » 08 jan 2019 18:33

Gister heb ik wat open ruimtes opgevuld en ben ik met wat groen aan de gang gegaan. Bij het huis in het midden moeten eerst diverse kleine delen geschilderd worden voor ik ook daar met groen aan de gang kan maar dat moet rechts voor ook dus misschien dat ik dat dan weer tegelijk doe.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Groetjes Michiel

"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Ik ben mijn foto's naar hosting via neudalhausenstadbahn.nl aan het over zetten.

Onderwerp starter
neudalhausenstadbahn
Contacteer:

Bericht door neudalhausenstadbahn » 17 jan 2019 16:28

De afgelopen dagen ben ik met een aantal borden bezig geweest. Om de stationsuitgang borden te kunnen maken moest ik eerst weten waar welke straten liggen. Ik kon 3 bestaande straten gebruiken( Kötterhauweg, Gesekerstraße en Heimekerweg) en ik moest nog op jacht naar 2 andere straatnamen voor het doodlopende straatje en het pad onder het spoor door. Ergens vond ik( met google earth) "Am Obsthof" dat leek me wel wat voor het doodlopende straatje. In het grensgebied van Gevelsberg en Hagen vond ik "An der Hütte" en de industriële gebouwen die daar staan sluiten aardig aan bij de gebouwen waar het pad op dit diorama tussendoor loopt dus deze naam past hier prima.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik ben ook nog met een abri en wat andere dingen bezig geweest maar daar heb ik nog geen foto's van.

Groetjes Michiel

Ik ben mijn foto's naar hosting via neudalhausenstadbahn.nl aan het over zetten.

Onderwerp starter
neudalhausenstadbahn
Contacteer:

Bericht door neudalhausenstadbahn » 20 jan 2019 14:42

Ik ben de afgelopen 2 dagen niet veel thuis geweest maar heb wel wat aan de kaartautomaten en borden kunnen doen. De borden heb ik grotendeels op karton geplakt, de U-bahn logo's komen op vierkante blokjes waar ik letterkralen voor gebruik.
Afbeelding

Afbeelding

Ik heb nu een andere bureaustoel die ik niet kan kantelen want ik zat te veel met m'n nek ver voorover gebogen. Door een andere houding hoop ik van m'n hoofdpijn en andere problemen met m'n nek, rug en schouders af te komen. Ik moet er wel echt aan wennen en nieuwe houdingen zoeken om alles te doen.

Groetjes Michiel

Plaats reactie