Precies, en dan ook nog een lichte kleur op een donkere ondergrond plakken.
Al een tijdje ligt hier een Fleischmann BR 23 van de DB te wachten op een decoderinbouw, van het weekend heb ik dat maar eens gedaan. De ombouw heb ik gedaan met het voorbeeld op 1zu160, versie 2 want die uitvoering heb ik ook. Tijdens de inbouw heb ik weinig foto's gemaakt, dat staat toch allemaal bij de buren.
De decoder vindt een plekje op de motor onder de koleninzet, ik heb deze met een stukje dubbelzijdig plakband vastgezet. De Kuehn N45 past net aan niet in de open ruimte dus heb ik links een stukje van de tender weggehaald. Met een Roco zaagje en een tangetje was dat in vijf minuten gedaan:

Op 1zu160 worden de grijze en oranje draad op het 'printplaatje' gesoldeerd, bij mij brak dat ding natuurlijk doormidden dus heb ik de draden direct aan de koolborstelhouders vastgemaakt. Voor de verlichting moet een draad onder de ketel door naar de voorzijde van de loc en een nieuwe verbinding gemaakt worden aan de tenderzijde. Ik had geen zin om de ketel van de loc te halen, er mist al een trapje, en verlichting achter vond ik niet nodig dus de gele en witte draad heb ik afgeknipt. De frontseinen branden nu permanent, voor een museumloc is dat prima.
En zo ziet het eruit als de decoder op zijn plaats zit:

De koleninzet past net niet, daar moet aan de binnenzijde nog wat worden weggesneden maar tijdens het rijden valt dat niet op.
En hoezo geen detail in N:

Voor de klinknageltellers, Talbot heeft de schilderdatum verkeerd om gezet (06 87 zoals eronder staat).