Hoi Allemaal, het begint "af" te lijken
Maar helaas ben ik er nog niet, ben al wel spullen aan het verzamelen voor de support wagons
Er is nog aardig wat fine tuning te doen, ben weer aan het test printen of de boel past zoals gepland
Het contra gewicht is samengevoegd en alle ingebouwde ideeën zodat we een stop hebben bij het uittrekken van het contragewicht lijken te werken
Ik heb een deksel gemaakt wat het gewichtsdeel op zijn plek houd met 4 M1 schoefjes

Even het een en ander omgedraaid voor de duidelijkheid, misschien zijn 4 M1 schoefjes een beetje overkill, maar dat zie ik wel na de testprint
Wil graag controle creëren voor het in en uitschuiven hoe moeilijk of makkelijk dat gaat
De werkende ideeën ga ik ook toepassen in de hijs giek, zodat die ook ene stop hebben bij het uitschuiven
Dan ziet het nu een beetje zo er uit:

Ik ga nu verder aan de stoelen / onderkant van de cabine uitneembaar maken, zodat wanneer ik die moet verven, je de binnenkant ook de juiste kleur kan geven
Daarna ga ik opnieuw beginnen met de draaistellen
Ben er niet tevreden mee, ik moet een constructie verzinnen zodat het voorste wiel ook vlees heeft om ook na 1000 rondjes te blijven zitten
Beteken wel weer een concessie met de werkelijkheid, die ik eigenlijk niet zie zitten, maar het kan niet anders....
Was leuk om weer wat te kunnen doen en te tonen
Goetjes,
Ad