Hoi Mensen,
beetje nieuw op dit forum maar gelijk een lastige vraag.
Ik heb een wadloper die heeft een lange tijd in ze doosje gezeten maar hij heeft nu meerdere keren lekker een rondje gedraaid op mijn test baan dit om de trein te testen.
Natuurlijk een klein drupje olie op de bewegende delen. Motor klonk gezond, lichtjes voor en achter aan en natuurlijk ook op de correcte rij richting.
Nu heb ik deze trein verkocht opzicht geen probleem. Maar nu belt de koper dat de trein er mee is gestopt, de motor draait niet zegt hij.
Ik vind het vreemd dat de trein er zomaar mee op houdt, Ik heb gezegd dat ik er best naar wil kijken, als een stukje service.
Ik heb de trein nog niet gezien zelf maar zo even los uit de hand schudden, we nemen aan dat de koper de trein naar behoren heeft laten rijden. wat zou de eventueele probleem kunnen zijn?
Mvg,
Willem
Wadloper stopt er mee
Re: Wadloper stopt er mee
waarschijnlijk maakt de printplaat geen verbinding met het chassis, een standaard koploper problee., kapje eraf, lipjes controleren en eventueel het schroefje ( twee ) iets losser of vaster draaien.
Hills and Meadows on social media
For Hills and Meadows video channel please click here
For Hills and Meadows on facebook please click here
For Hills and Meadows video channel please click here
For Hills and Meadows on facebook please click here
Re: Wadloper stopt er mee
Ik vond het ook al vreemd en dacht er ook al aan dat er misschien iets niet meer contact maakt, zosnel ik de trein heb gaan we eens er naar kijken