
Daarom eerst maar een spoorbaantje aan leggen.

Ik leg hem aan grotendeels met flexirails, lekker makkelijk bochtjes maken. Voor de tussenliggende afstand gebruik ik een stukje gezaagd styreen en leg ik tussen de beide stukken rails.


Dat schiet lekker op, had nog een kruising liggen van Roco, ook gelijk maar vastgespijkerd!
Zo baantje klaar, maar nu moet ie lager en gelijk komen te liggen met de plaat.
Effe aan de gang met een decoupeerzaag,....... de hele baan uitgezaagd.

Het spoor ook compleet uitgezaagd.

Nu maak ik plankjes tussen de tafel en het middengedeelte, tussen de plankjes prop ik stukjs hardboard, hardboard heeft de zelfde hoogte als rails. Helaas heb ik daar geen foto van gemaakt.

Maar goed......
Op deze foto kun dat de tafel en rails weer in elkaar gelegd worden als een puzzel. het witte gedeelte ligt nu een stukje lager door de dikte van het hardboard. Kan er ook een rivier van maken



Hier het railsgedeelte dat terug in het de sleuf gelegd wordt.

Na het terugleggen van de rails en vastgeschroefd te hebben ziet het er zo uit.

Je ziet nu dat de rails gelijk ligt met de rest van de treintafel. Slecht een anderhalf uurtje werk!!!
Dit is in dit geval lekker makkelijk omdat er verder nog geen leidingen e.d. zijn aangebracht aan de onderkant.
De bedoeling is om de sleuf te gaan vullen met modelgips.
Nu wil ook de tram gaan voeden met de bovenleiding, daarvoor moet de tram omgebouwd worden. Ik wil de rails als dubbele nul gaan gebruiken voor een betere betrouwbare spanning, iemand een idee hoe ik dat moet doen? Is het ook mogelijk de tram te voorzien van een decoder??? Iemand tips??