Zie hieronder het ontwerpje van de oNetrakmodule-set. Alleen het linkerbakje is daadwerkelijk ooit gebouwd.

Nu ik druk bezig ben met T-Trak, wil ik het oorspronkelijke plan gaan toepassen op dit moduleconcept. Het zal dan wel allemaal een stukkie kleiner moeten, te weten twee modules van elk 61cm lang. Dat betekent dus comprimeren en dingen skippen. In ieder geval wil ik mijn scratchbuilt grain elevator (stond ooit op een van mijn eerste oNetrakmodules) hergebruiken. Ook wil ik het scratchbuilt hoekgebouwtje eindelijk eens een plekje geven.
Wat betreft dat hoekhuis: ik heb dat nagebouwd van onderstaande foto. Het origineel staat in Texhoma, Oklahoma:

En hieronder mijn versie:

Het hout voor de twee modules is gekocht. Ook de dubbelsporige brug van Kato (door de Sint gekocht bij Hans Lubbers) is reeds binnen. Nu komt dan het moment waarop ik al mijn wensen moet gaan proberen in te passen op slechts 120x30 cm... Wat betreft de gebouwen wordt alles zelfbouw. Dat wordt dus nog een flinke klus, maar het grote voordeel is dat ik dan alles mooi passend kan krijgen.
NB De naam Tuckerville verwijst naar de Twentse afkomst van mijn echtgenote. Dan is dat tenminste ook weer duidelijk