De steunmuur dan maar. Die maak ik maar weer van de blauwe Gamma-platen. Beetje platrollen (die tip las ik hier ergens op dit forum) want dat krast wat makkelijker. Dat krasverhaal kennen jullie nou wel. De verf: neem daar even wat geduld voor, want in tegenstelling tot gips droogt verf op die blauwe platen helemaal niet snel. Zeker niet als je een dunne wash gebruikt. Naja....kun je in de tussentijd mooi wat anders gaan doen, toch?

Het deel aan de bovenkant van de steunmuur moest ik dus weer opvullen. Dat heb ik maar gedaan met wat plamuur van de Action. Gisteravond direct opgebracht, na enige droging meteen geverfd met een houtlijm-verf massa/shizzle/tjak/zut. Toen direct, bij wijze van experiment, de boel de eerste groenlaag gegeven. Als ondergrond, welteverstaan. Zo maar eens kijken of dat is gelukt. If so, dan is het tijd voor de detaillering in de begroeiing en natuurlijk de wijnstruiken.
Ook links en rechts krioelt het eerste onkruid alweer....

Voor dit alles heb ik gelukkig genoeg ruimte.....maar niet heus. Wéér een reden om h0 te gaan rijden.....bij een proportioneel zelfde bouwwerk wordt de oppervlakte om je shit op te zetten wel groter, maar gelukkig niet de verfpotten. De Rijn gebruik ik nu als bijzettafel voor Rots '80 (zoals ik 'm nu maar doop

Yoo!
J.