zie http://www.NProject.org/nl voor meer info en tips zijn (alvast bedankt namens alle lezers

Dat spul heet Firstfloor Blueline ondervloerplaat, alleen weet ik niet waar de 3mm-variant verkrijgbaar is. Ik kom het slechts tegen in 7mm dikte.martinb schreef:Waar haal je dat blauwe foam vandaan en hoe heet het als ik het in de winkel vraag?
Aanvulling: kennelijk heb ik niet goed gezocht. Gamma levert het in een dikte van 3mm.rjvanhouten schreef:Dat spul heet Firstfloor Blueline ondervloerplaat, alleen weet ik niet waar de 3mm-variant verkrijgbaar is. Ik kom het slechts tegen in 7mm dikte.martinb schreef:Waar haal je dat blauwe foam vandaan en hoe heet het als ik het in de winkel vraag?
Groet,
Robert Jan
Etiketresten zijn het beste te verwijderen met wasbenzine.....etiket even nat maken en de wasbenzine even laten inwerken.Pjotr schreef:Wanneer je een model in OVP koopt, zit de prijssticker er vaak al jaren op. Verwijderen maakt het doosje dikwijls er niet mooier op.
Een probaat middel om etiketresten te verwijderen van hardplastic doosjes is na het verwijderen van de papierlaag een druppel Airbrush thinner aan te brengen.
De lijmresten zijn dan heel eenvoudig met je nagel te verwijderen.
(Getest op Fleischmann en Minitrix doosjes met Vallejo Airbrush Thinner)