Vanmiddag ben ik nog bij de n-spoorstore geweest en heb daar het nodige meegenomen. Net bij het uitpakken foto's gemaakt maar de helft van de foto's die ik gemaakt dacht te hebben staan niet op de camera. Wel op m'n telefoon maar foto's van telefoon naar pc zetten lukt me nog niet. Dus dan doen we het maar met de foto's die er wel zijn, geen zin alles weer voor de dag te halen.

Naar het linkse boek was ik al een hele tijd opzoek en nu had ik hem nog bijna voor de 2e keer over het hoofd gezien.

Locs heb ik nog veel meer want daar ging ik voor maar mijn voorraad is nu nog niet verzadigd. Op m'n lijstje staan nu nog 1 a 2 eurosprinters, 1 tot 3 LVT's/Br772, 4 a 5 V60's, een FS draaistroom 5asser, enkele E91's.
Daarna heb ik de 5 wagens nog van lading voorzien, de "kolen" is grijze ijzererts met verdunde zwarte verf. Aan grijze ijzererts kan je komen als je iemand kent die er mee werkt. Dat van mij heb ik gekregen van een vriend die na het lossen van een lading van dat spul z'n schip moest uitvegen en bedacht dat voor mij in een pot te doen.
Hoogtepunt van de dag was Bastiaan/Slabbetje tegen te komen, we bleken elkaar al ongeveer 14 jaar niet meer gezien te hebben.
Groetjes Michiel