Voor een functiedecoder geldt dat je geen weerstand nodig hebt om hem uit te lezen. Als je een lokdecoder gebruikt meestal wel. Maar ik zou het achterwegen laten omdat het programmeren ook zonder die weerstand zou moeten werken.
Overigens is het printje van mark zijn ombouw toch iets anders als die van jouw. Jij moet inderdaad wel even wat doorslijpen.
Even tekst en uitleg:
Bij de rode lijntjes moet je de printsporen onderbreken. Ik doe dat met een scherp hobbymesje, aantal keer flink snijden en sleufje maken dan beetje frutten totdat er geen verbinding meer is.
Bij de blauwe aansluiting bij de gele LED's moet je boven even het koperspoortje blootkrassen (met datzelfde hobbymesje

) en daar dan je draad op solderen.
Blauw is dus de aansluitingen voor de gele LED's, Paars voor de rode LED's.
Onder in kun je de rode aansluiting bij de weerstand op dezelfde manier doen. (of direct aan de weerstand solderen)
Ik heb de polariteit er al bij gezet. (let op, meten is weten dus geen garantie, maar moet volgens de streepjes op de LEDs kloppen.)
Ik zou de blauwe draad vanaf de decoder onderin waar nu zwart zit aansluiten, en dan vanaf daar doorlussen naar waar nu de blauwe draad zit.
Geel en witte draad dus volgens hier boven waar de MIN staat aangegeven.