Phildie gaat verder in afgeslankte vorm

Hier kunnen we onze mededelingen kwijt en algemene onderwerpen plaatsen.
Plaats reactie

Onderwerp starter
Bouwe
Kleinserie/Commercieel
Berichten: 1308
Lid geworden op: 28 sep 2008 15:15

Phildie gaat verder in afgeslankte vorm

Bericht door Bouwe »

Van de website van Phildie:
PHILDIE gaat door in afgeslankte vorm.

Veel eerder dan gepland is het onvermijdelijke moment gekomen mijn werkzaamheden aan te passen aan mijn fysieke omstandigheden.
Tijdens een fietsongeval (2019) is er nek- en hersenletsel ontstaan. Fysiek is het nekletsel belemmerend in de werkhouding en mentaal is overzicht, concentratie en geheugen verlies een probleem.
Het valt mij dan ook zwaar om de productie/restauratie/reparatie, het spuitwerk en de digitale ombouw van treinmodellen voortijdig te moeten opgeven.

De verkoop van het PHILDIE ONDERDELEN PROGRAMMA, o.m. verf/­loc-nummerplaten/­opschriften/­bouwsets en het Philotrain-onderdelen programma GAAT WÉL DOOR.
Bestellingen kunt u opgeven via de bestelformulieren of anders via e-mail bestel@phildie.nl

Het spijt mij ook zeer dat klanten (te) lang op een reactie hebben moeten wachten, of soms geen reactie hebben gezien.
Momenteel wordt gewerkt aan het inlopen van de achterstanden in de afhandeling van e-mail en bestellingen, zodat nieuwe bestellingen weer binnen een redelijke termijn kunnen worden geleverd.
Uitstaande opdrachten van klanten, waarvan de opdracht nog niet was uitgevoerd, hebben inmiddels persoonlijk bericht gehad.

Met spoorse groet, Marinus Kuipers.


Het is (voorlopig) mooi geweest, mijn modellen zijn, op een paar na, niet meer verkijgbaar bij Mijn shop bij Shapeways

sprui811
Berichten: 101
Lid geworden op: 11 sep 2023 21:28
Locatie: Made

Re: Phildie gaat verder in afgeslankte vorm

Bericht door sprui811 »

Ik hoop dat wat je nog wel kan doen je dat nog lang mag blijven doen Marinus. Het is nooit leuk om dingen op te moeten geven omdat ze domweg niet meer kunnen :(


Smile, life is too short to be sad
Plaats reactie