TrainSound

Plaats reactie
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
wdevaal
Berichten: 77
Lid geworden op: 22 okt 2022 09:53
Locatie: Eindhoven

TrainSound

Bericht door wdevaal »

Een nieuwe programma in de serie modelspoor tools is beschikbaar op mijn webserver. Met het programma TRAINSOUND kunt u geluidsfragmenten die u bijvoorbeeld hebt gemaakt met het programma Stationsomroeper of andere omgevingsgeluiden laten afspelen via de luidsprekers van uw computer of laptop. U vind hem hier: http://92.109.45.240/index.php/trainsound/

Afbeelding


Grt, Willy...


Spoor N voornamelijk Minitrix, besturing middels Marklin CS3 Station, Software: iTrain Plus, AnyRail, Marklin CS3. Auteur Stationsomroeper en TrainBase.

tv_man
Berichten: 1439
Lid geworden op: 05 nov 2009 20:19

Re: TrainSound

Bericht door tv_man »

Ziet eruit als precies het programma waar ik een aantal jaar geleden naar op zoek was toen ik het een en ander aan omgevingsgeluid op de vorige modelbaan wilde inbouwen, zal er binnenkort eens mee aan de slag gaan en kijken waar die luidsprekers ook alweer liggen die ik onder de baan wilde monteren! Erg leuk!


- Norman

Altenburg an der Donau (huidig project)
Trambaan (diorama)
Békaháza (ontmanteld in 2020)
Irgendhausen (ontmanteld in 2011)
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
wdevaal
Berichten: 77
Lid geworden op: 22 okt 2022 09:53
Locatie: Eindhoven

Re: TrainSound

Bericht door wdevaal »

tv_man schreef: 12 mar 2024 10:27 Ziet eruit als precies het programma waar ik een aantal jaar geleden naar op zoek was toen ik het een en ander aan omgevingsgeluid op de vorige modelbaan wilde inbouwen, zal er binnenkort eens mee aan de slag gaan en kijken waar die luidsprekers ook alweer liggen die ik onder de baan wilde monteren! Erg leuk!
Dank voor jou reactie.

Grt, Willy...


Spoor N voornamelijk Minitrix, besturing middels Marklin CS3 Station, Software: iTrain Plus, AnyRail, Marklin CS3. Auteur Stationsomroeper en TrainBase.
Plaats reactie