even mezelf voorstellen

Nieuw op dit forum, stel je hier voor.
Plaats reactie

Onderwerp starter
René

even mezelf voorstellen

Bericht door René »

Hallo iedereen. Ik zag zojuist dat hier een speciale plek is om jezelf voor te stellen. Had me gisteren geregistreerd en al een baanplan geplaatst, maar wel zo leuk om me hier nog even te presenteren. Ik ben René, woon met m'n lief in een appartement in Almere centrum. Ik werk in de luchtvaart. Ik ben altijd al geinteresseerd geweest in transport en dan vooral gewoon auto's. Heb het n-spoorvirus te pakken gekregen een paar maanden terug toen ik wat ging googlen op modelspoorbanen. Ik voelde heel snel een enorme drive om een baan te gaan maken en heb gelijk gekeken waar in huis zoiets zou kunnen. Ik vraag me nu ook af waarom ik daar nooit eerder opgekomen ben. Welnu, ik heb een leuke plek gevonden in huis. Nog een beetje schuiven en rommelen en dan kan ik daar een baan maken van 4,6 m lang en ongeveer 1 m breed. Ik heb geen ervaring met modeltreinbanen maar heb er altijd wel een fascinatie voor gehad. Ik hou van miniatuurdingen en verzamel al een jaren modelauto's in 1:18 uit de periode 1965-1973. Ik heb er een mooie vitrine vol mee. Geïnteresseerden kan ik er foto's van laten zien. Vroeger als kind speelde ik wel met de Jouef H0 treinbaan van mijn oudere broer. Er was heel veel rails en ik legde daar de zolder mee vol, gewoon op het tapijt. De stoomloc deed het altijd zonder horten of stoten, maar kantelde erg vaak, ik reed duidelijk niet op schaalsnelheid :-) Paar weken terug een leuke startset gevonden van Fleischmann met Multimaus en 2 treinen. Erg leuk om gelijk digitaal te gaan. Het ovaaltje ligt hier nu op een multplex plaat en heb er al wat testjes mee gedaan zoals stijgingspercentage testen e.d. Mijn baanplan staat inmiddels hier in het forum. Hoop over een paar maanden te kunnen beginnen met de onderbouw. Als je vragen of opmerkingen hebt zie ik ze graag verschijnen :-) Groeten van René.

Groet,
René

DCC Multimaus / Peco code 55 / epoche III-IV ------> FACEBOOK: https://www.facebook.com/groups/DeNspoorpagina/

Jos

Re: even mezelf voorstellen

Bericht door Jos »

Welkom op het forum René :D

Groetjes,
Jos

henry

Bericht door henry »

rene,
welkom op het forum

groetjes henry

Krab

Bericht door Krab »

Hoi Rene,
welkom op het forum .
mvg Sjaak

TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093

Rob Fongers

Bericht door Rob Fongers »

Welkom

Grtzz Rob

N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek

Marcel

Bericht door Marcel »

Welkom Rene,veel leerplezier hier.

Plaats reactie