Groet,
Raymond
Klopt Sjaak, dank je.
Hoi Dré,Dré schreef: ↑22 aug 2023 22:10 Hoi Maarten,
Indrukwekkend collectie heb je staan in het schaduwstation.
Is mooi om te zien hoe die lange treinen voorbij rijden.
Een paar berichtjes terug zag ik een foto van de Meanwell voeding, is prima spul.
Gebruiken wij ook regelmatig, alleen jammer dat de 230v aansluiting niet aanrakingsveilig is.
Zou eigenlijk een kapje op moeten, wordt hier als oude elektricien altijd een beetje onrustig van![]()
Hoi Joost,FidOo schreef: ↑22 aug 2023 22:29 Die afdekkapje zijn gewoon als los onderdeel te bestellen. (wij gebruiken ze op t werk ook en daar moet je ze los extra meebestellen.)
Vind dat als elektroboer, kabelsjorrer, draadaap of hoe je een elektricien wilt noemen nog steeds een beetje vreemd dat ze die er niet standaard bij doen.
Ik doe mijn best.
Dank je Mark. het blijft een rare ''ontmoeting'' met die gasten. Mensen op de foto's zetten was al helemaal niet te bedoeling.mmhajvth schreef: ↑17 mei 2025 22:26 Dat met die Boa's heb je goed opgelost door op een ander moment gewoon nog eens langs te gaan.
Maar het blijft wel een bijzondere inzet van ze. Want een ieder mag op een station gewoon een paar foto's maken, zolang hij/zij niet gevaarlijk dicht bij de rails gaat staan of andere onverstandige dingen zou gaan doen. (Overduidelijk andere mensen op de foto zetten is meestal ook niet heel verstandig.)
Ik heb wel eens belangstellende ordehandhavers meegemaakt, maar zeker na wat toelichting nooit mensen getroffen die er zo met een gestrekt been in gegaan zijn.
Kleine anekdote is dat ik recent foto's ging maken op een locatie die nog wel in gebruik is maar op de slooplijst staat. De beveiligster van dienst kwam me me al snel vragen wat ik aan het doen was, maar na een goed gesprek en een half uur verder, heeft ze me zelfs op haar initiatief en onder haar begeleiding op het dak laten fotograferen.Een kans die ik uiteraard met beide handen heb aangenomen.
![]()
M.v.g.
Mark