Zo, ik had nogal wat achterstand met het lezen van je draadje.
Je hebt nog al wat mooie foto’s gemaakt en inderdaad de laatste is heel mooi met de integratie van de achterwand. Goed gelukt

Heb je verder nog wel tijd gehad om wat te bouwen?
Mvrgr Bob
Best wel een leuk baantje zo
Tuurlijk vriend, dat wist ik, Geniet ervan, en zeker van elkaar. Heeft geen haast…
Dat heb ik dus ook nu al bij meerdere loks gehad. Dat zo ineens het geluid er mee ophield.Jeroen schreef: ↑07 jun 2025 15:03 Dank jongens!
@spoor65 , Freddy dankje. Nou, tegenwoordig is het meer de vraag wanneer het originele stuk gaat dan ‘of’. Ik gebruik lok’s als die Vectron wel met zware treinen maar alles hier op de baan heeft een lengte van zo’n 2 meter als het kan. Sommige oude loks (15-20 jaar oud) rijden nog altijd rond als een zonnetje met die lange slepen. Ik vermoed een groot land waar hele lelijke auto’s vandaan komen als de boosdoener. Uiteraard rijdt alles hier niet harder dan 100 kmh als schaalsnelheid. Ook de mooie stomer is wederom gekapt met rijden nadat het geluid ook al ophield (@Hans, helluup)
Naja, we klooien lekker door zo!
enderscw schreef: ↑09 jun 2025 18:52Dat heb ik dus ook nu al bij meerdere loks gehad. Dat zo ineens het geluid er mee ophield.Jeroen schreef: ↑07 jun 2025 15:03 Dank jongens!
@spoor65 , Freddy dankje. Nou, tegenwoordig is het meer de vraag wanneer het originele stuk gaat dan ‘of’. Ik gebruik lok’s als die Vectron wel met zware treinen maar alles hier op de baan heeft een lengte van zo’n 2 meter als het kan. Sommige oude loks (15-20 jaar oud) rijden nog altijd rond als een zonnetje met die lange slepen. Ik vermoed een groot land waar hele lelijke auto’s vandaan komen als de boosdoener. Uiteraard rijdt alles hier niet harder dan 100 kmh als schaalsnelheid. Ook de mooie stomer is wederom gekapt met rijden nadat het geluid ook al ophield (@Hans, helluup)
Naja, we klooien lekker door zo!
Ook die zijn allemaal retour voor reparatie.
Hey Mark, dit is de sound-versie af fabriek. De meeste loks koop ik tegenwoordig zo compleet mogelijk.