Ik heb nog wat code 80 railmateriaal liggen van mijn vroegere schaduwstation. De code 80 wissels ga ik vast nog wel eens gebruiken, maar de ontkoppelrails en de "Eingleisvorrichtung"-rails heb ik niet meer nodig. Vandaar.
Partijtje Minitrix (1)4969 ontkoppelrails. Ze werken allemaal nog naar behoren, die een wat beter dan de ander. Hier en daar ook wel wat kortere draadjes. Bovendien zijn 3 ontkoppelrails ooit door mij aangepast. Het nokje waardoor de ontkoppelbeugel niet te ver naar boven kwam, brak weleens af en heb ik vervangen door er een dun stukje messing op te plakken (zie 2e foto). Verder ontbreekt van 1 ontkoppelrail een spoorstaaf en een stel bielzen (zie 3e foto). Ook zit er nog een werkende Fleischmann ontkoppelrail bij. Voor het partijtje van 13 ontkoppelrails wil ik graag 25,= hebben. Eentje of een paar los kan ook, voor 3,= ã 4,= per stuk, afhankelijk van de conditie.

Partijtje Minitrix (1)4974 correctierails en 1 Minitrix (1)4975 uitrekrail (zie 4e en 5e foto). Ze zijn op eentje na (heeft een iets verbogen railstaaf, zie 3e foto) goed, al mist hier en daar wel een railschoentje, maar dat is eenvoudig te verhelpen. Voor het partijtje van 15 rails wil ik graag 7,50 hebben. Een of een paar kan ook, voor 1,= per stuk.