Sander

Nieuw op dit forum, stel je hier voor.
Plaats reactie

Onderwerp starter
Sander

Sander

Bericht door Sander »

Na een tijdje meelezen wordt het eens tijd om me op dit forum eens voor te stellen. Misschien dat een enkeling me kent van het BNLS-forum, alhoewel ik ook daar niet heel erg actief ben. Veel tijd voor de modelspoor hobby heb ik eigenlijk niet, daarom blijft het over het algemeen bij plannen maken voor een modelspoorbaan. De tijd die ik heb wordt door andere hobby’s ingenomen. Deze hobby’s zijn:

• Studie elektrotechniek (HBO)
• Sportklimmen
• De plaatselijke reddingsbrigade
• Audio (versterkers e.d.)
• Tripjes naar het buitenland (om te klimmen…)
• Elektronica projecten voor mede modelspoorders
• Belgisch bier drinken (niet alleen na het klimmen)
• Etc.

Ik ben ooit begonnen met een tafel van 1.22 bij ongeveer 2.35, deze is helaas gesneuveld bij de laatste herinrichting van mijn kamer. In 2009 heb ik een poging gedaan om opnieuw te beginnen met het bouwen van een module baan. Deze heeft ook een draadje gekend op de BNLS-forum onder de naam Eifelbaan of iets dergelijks. Deze module staat nu stoffig te worden. Van deze module heb ik de nodige dingen geleerd, onder andere hoe de plee-papier-rivier gemaakt moet worden (naar recept van Hertog Jeroni).

Aangezien ik niet geheel tevreden ben met deze module denk ik niet dat ik hier nog mee verder ga. Plannen zijn er echter genoeg, wellicht dat er nog een vaste baan gaat komen van ongeveer 2.20 bij .60 met hetzelfde thema (Hoofdbaan - zijlijnstation - Eifel – herfst – V/VI)

Eigenlijk heb ik ideeën te veel en tijd+geld te weinig. (modelspoordersprobleem geloof ik)

Mvg,
Sander

Hookies

Re: Sander

Bericht door Hookies »

Welkom Sander. Misschien dat de prestaties van de N-spoorders alhier je weer wat verder weten te krijgen dan modules die stof happen en ideeën die alleen op papier tot uiting komen.

Mvg,
Martin

Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.

Jos

Bericht door Jos »

Welkom op het forum Sander.

Groetjes,
Jos

Krab

Bericht door Krab »

Hoi Sander , welkom op het N-forum .

mvg Sjaak

TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093

henry

Bericht door henry »

welkom op het forum sander

groetjes henry

Plaats reactie