Industriele gebouwen
Industriele gebouwen
Ik wil een spoorbaan maken met een industrieel tintje, en daardoor opzoek naar bv. kolenterminals, raffinaderijen of dergelijks, in iedergeval waar je met lange goederen treinen aankomt
Re: Industriele gebouwen
Volgens mij levert Walthers wel industriële gebouwen. Meestal Amerikaans getint, maar dat kun je met wat handige trucjes wel verbloemen.
Mvg,
Martin
Mvg,
Martin
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.
-
Walthers levert die gebouwen inderdaad, ze hebben zeker een kolenterminal, diverse grote loodsen, graansilo's, staalfabrieken en een papierfabriek.
Fred The Railroader
Minitrix had een paar jaar geleden ook enige kits met een hoogoven-thema
waren niet goedkoop wel erg gedeatailleerd uitgevoerd...
Mvg,
Tis
waren niet goedkoop wel erg gedeatailleerd uitgevoerd...
Mvg,
Tis
-
Een tip, gooi niet te veel grote industrie door elkaar op een kleine ruimte, dat is een fout die naar mijn mening nog veel te veel gemaakt word. Gebruik liever veel kleine bedrijfjes en middel grote bedrijven zoals je die in je eigen omgeving tegen komt, dat zal het realisme op je modelbaan vergroten.
Als je toch voor grote industrie gaat hou het dan bij 1 soort en werk dat goed uit en zet daar kleinere bedrijfjes omheen en evt. arbeiders woonwijken.
Hoogovens, kolenmijnen en olieraffinaderijen door elkaar lijkt me geen goed idee of je moet een sporthal hebben.
Groetjes Michiel
Als je toch voor grote industrie gaat hou het dan bij 1 soort en werk dat goed uit en zet daar kleinere bedrijfjes omheen en evt. arbeiders woonwijken.
Hoogovens, kolenmijnen en olieraffinaderijen door elkaar lijkt me geen goed idee of je moet een sporthal hebben.
Groetjes Michiel
"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
1 waarschuwing... als je eenmaal Walthers Cornerstone hebt gebruikt wil je niets anders meer... de detailereing en de manier waarop je het in elkaar zet... inclusief de manier waarop je zelf de boel ook weer flexibel kunt aanpassen.... verslavend. Niet te vergelijken met Faller e.d.
Bedankt voor de info ik zal kijken op site van Walthers
Inderdaad te veel industrie zal mijn baan niet goed doen ik zal
hier zeker aan denken.
mvg Marcel
Inderdaad te veel industrie zal mijn baan niet goed doen ik zal
hier zeker aan denken.
mvg Marcel