VOORSTELLEN
VOORSTELLEN
Hallo N spoormannen en spoorlady"s
Mijn naam is JANBART.
Heb lange tijd niets gedaan aan mijn N spoor. drukke baan verhuizing en alles zit nog
in de verhuisdozen. Via via hoorde ik van "N-SPOORFORUM'' dus we gaan er weer voor.
Tijdperk 1-2-3 spreken mij het meest aan. Tijdperk 4 EN 5 zijn mij te glad en gaan dan
ook in de verk... juist. Het begin is er maar maak ik railplan nr 22 of 36 van minitrix,en
denk dat mijn voorkeur uitgaat naar nr 22.
Hoewel techniek niet mijn sterkste kant is, maar met wat hulp zal het wel lukken.
Wens iedereen heel veel succes janbart.
Mijn naam is JANBART.
Heb lange tijd niets gedaan aan mijn N spoor. drukke baan verhuizing en alles zit nog
in de verhuisdozen. Via via hoorde ik van "N-SPOORFORUM'' dus we gaan er weer voor.
Tijdperk 1-2-3 spreken mij het meest aan. Tijdperk 4 EN 5 zijn mij te glad en gaan dan
ook in de verk... juist. Het begin is er maar maak ik railplan nr 22 of 36 van minitrix,en
denk dat mijn voorkeur uitgaat naar nr 22.
Hoewel techniek niet mijn sterkste kant is, maar met wat hulp zal het wel lukken.
Wens iedereen heel veel succes janbart.
Re: VOORSTELLEN
Welkom op het N-forum Jan-Bart
mvg Sjaak
mvg Sjaak
TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
-
welkom Janbart
op het forum
Gr andy
op het forum

Gr andy
Laatst gewijzigd door gek op stoom op 29 mar 2011 16:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Welkom!
mvg Bouwe
mvg Bouwe
Het is (voorlopig) mooi geweest, mijn modellen zijn, op een paar na, niet meer verkijgbaar bij Mijn shop bij Shapeways
Welkom Jan Bart. Eh Andy, dit is het N-spoorforum, het 9 mm forum is elders.gek op stoom schreef:welkom Janbart
op het 9mm forum
Gr andy
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.
Welkom hier! Verkoop is altijd welkom wil je me pben wat je hebt?
Rory
(n-spoor website met project volgt)
(n-spoor website met project volgt)
-
Hoi JanBart,
Welkom.
Welkom.
Groetjes, Johan
| Baanbouw | Lantaarntjes SMD led | Lantaarntjes 3mm LED | Perronverlichting SMD led | NS 1500 |
| Baanbouw | Lantaarntjes SMD led | Lantaarntjes 3mm LED | Perronverlichting SMD led | NS 1500 |
Of even een bericht in Vraag en Aanbod plaatsen, dan kunnen we allemaal meegenieten.Thrilly schreef:Welkom hier! Verkoop is altijd welkom wil je me pben wat je hebt?
Steven
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan