(Dat is inderdaad al een poosje geleden, maar ik dacht dat ik jullie deze foto's niet kon onthouden dus heb ik ze weer opgesnord.)
Zowel de productiemethode als de Shapeways service, m.b.t. dit materiaal, zijn na de testfase verder verbeterd.

Het kapje (op bokken) op een stukje peco rails en een random tankertje er achter om de verhoudingen een beetje weer te geven.
Het kapje is hier nog niet schoongemaakt dat tijdens de testfase van het FUD materiaal nog wel gedaan moest worden door de aankoper.

Hier is het kapje grof met wat alcohol en een wattenstaafje schoongemaakt.
Voor het idee: het stukje styreen dat er onderuit steekt heeft de volgende afmetingen:
19.7mm x 4.7mm x 0.5mm
Let ook op de plankjes waarop het 3e frontsein hoort te staan. Sommige details komen echt opmerkelijk goed uit de verf, maar het hangt behoorlijk af of het detail een directe link heeft net de body.
De handgrepen zal ik wellicht toch nog wat moeten her-dimensioneren omdat ze (in ieder geval in de testfase van het FUD materiaal) niet heel bleven tot bij de klant.
Ook is het lastig gebleken om de details van een transparant kapje vast te leggen, maar ik hoop dat bovenstaande foto's in ieder geval een klein beetje een idee geven.
Tot zover vandaag,
@Cybertinus
Kan je dat ook zonder dat kader er omheen zit?
Ik heb het geprobeerd met de BBcode table functie en ik heb het idee dat dat niet werkt op dit forum.
Wel bedankt voor de tip! Ik denk ook wel dat je gelijk hebt.
m.v.g.
Mark