Voor het eerst maar eens verdiept in dit forum...leuk...N-spoor "fanaten" bij elkaar daar kan ik een hoop van leren. Ik ben Edwin en bijna 50 jaar en woon in de kop van Noord Holland.
Na lang stil te hebben gestaan op treintjes gebied ( kindertjes, ruimte problemen ...

Ik zou eerst wachten totdat mijn oudste dochter het huis uit was maar aangezien die nog lekker studeerde kon dat nog wel even duren ,dus voorlopig geen kamer vrij in dit huis. Mijn vrouw stelde voor om dan iets in de garage te doen, deze is goed geïsoleerd en kan verwarmd worden.
Maar erg veel ruimte kon ik niet gebruiken omdat de auto en de fietsen er nog regelmatig in moeten. Ik moest daarom naar een compromis zoeken.
Uiteindelijk heb ik besloten om een kleine baan te maken in schaal N van ca 90x230cm verrijdbaar. Ik ben een scenery bouwer, treintjes laten rijden moet ook natuurlijk maar daar gaat niet mijn prio naar uit.
In het forum Mijn N-Baan / Collectie plaats ik wat foto's van mijn baan. Vragen etc zal ik daar beantwoorden evenals de voortgang de komende winter. Ik moet nog wel even een naam verzinnen voor mijn baan......
Edwin