Nieuwe trein-o-fiel
-
Onderwerp starter - Berichten: 2
Nieuwe trein-o-fiel
Hallo allemaal,
Ik ben Mario, 41, woonachting in Geleen.
Ben als klein kind opgegroeid met H0 modelspoor. (de hobby van mijn vader) Uiteraard alles wat met NS te maken had.
Door omstandigheden ben ik lang geleden gestopt met modelspoor. Heb nog wat zijsprongen gemaakt naar scheepsmodelbouw en recent naar rc tanks (schaal 1:16), maar het blijkt het toch allemaal niet te zijn.
Sinds ik een eigen woning heb, is toch altijd blijven knagen om met N-spoor te beginnen. Zeker nu ik een riante zolder ter beschikking heb.
Inmiddels heb ik de stoute schoenen aangetrokken en al mijn tanks te koop gezet of al verkocht.
De N-baan is op komst. Het thema zal worden NS baan rond '85. Eerste module zal gebaseerd worden op het huidige station Landgraaf (Zuid-Limburg), maar goed.......eerst veel lezen en keuzes maken in besturingssysteem, rails soort etc.
Hoop daarover hier veeeeeeel wijzer te worden.
Gr. Mario Amory
Ik ben Mario, 41, woonachting in Geleen.
Ben als klein kind opgegroeid met H0 modelspoor. (de hobby van mijn vader) Uiteraard alles wat met NS te maken had.
Door omstandigheden ben ik lang geleden gestopt met modelspoor. Heb nog wat zijsprongen gemaakt naar scheepsmodelbouw en recent naar rc tanks (schaal 1:16), maar het blijkt het toch allemaal niet te zijn.
Sinds ik een eigen woning heb, is toch altijd blijven knagen om met N-spoor te beginnen. Zeker nu ik een riante zolder ter beschikking heb.
Inmiddels heb ik de stoute schoenen aangetrokken en al mijn tanks te koop gezet of al verkocht.
De N-baan is op komst. Het thema zal worden NS baan rond '85. Eerste module zal gebaseerd worden op het huidige station Landgraaf (Zuid-Limburg), maar goed.......eerst veel lezen en keuzes maken in besturingssysteem, rails soort etc.
Hoop daarover hier veeeeeeel wijzer te worden.
Gr. Mario Amory
-
Re: Nieuwe trein-o-fiel
hallo mario
welkom hier op het forum
groeten richard
welkom hier op het forum
groeten richard
http://www.delftsemodelbouwvereniging.nlgevestigd op de Kleveringweg 19, unit 4B in Delft
-
Welkom!
mvg Bouwe
mvg Bouwe
Het is (voorlopig) mooi geweest, mijn modellen zijn, op een paar na, niet meer verkijgbaar bij Mijn shop bij Shapeways
Welkom Mario op het N - forum .
mvg Sjaak
mvg Sjaak
TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
-
Onderwerp starter - Berichten: 2
Dank jullie allen voor het warme welkom.
Ik zal zeker dankbaar gebruik gaan maken van de info in dit forum en de kennis van de gebruikers hier.
Laat het eerste treintje maar komen.
Gr. Mario
Ik zal zeker dankbaar gebruik gaan maken van de info in dit forum en de kennis van de gebruikers hier.
Laat het eerste treintje maar komen.
Gr. Mario
-
-
Beste Mario,
Welkom op het forum!
Groet,
Arjan
Welkom op het forum!
Groet,
Arjan