Na het regelmatig bekijken van een topic hier op het forum van iemand die naar zijn werk reist
per trein en hiervan regelmatig wat mooie foto's post, http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.ph ... 928#p10538
kwam ik op een idee. Ook ik kom veel in aanraking met de spoorwegen via mijn werk, aangezien ik bij de
spoorwegen zelf werk. Omdat ik elke dag dus uren op het spoor zit te kijken en van alles voorbij zie komen, zou ik
in principe dus ook regelmatig wat mooi spul op de foto kunnen zetten. Vandaag dacht ik dit eens te doen en besloot
ik mijn camera mee te nemen. Het was rustig vandaag en ik kon hier en daar wat foto's maken. Wellicht vinden sommige
mensen dit ook wel eens leuk om te zien.

Als eerste deze. Een container trein VAN en 1 NAAR België komen elkaar tegen in RSD.

Niet veel later komt een broer 66'er van Crossrail Benelux als losse loc door richting België.

Raillion br189 met een lange ( lege ) autotrein vanuit de Sloe richting Venlo en verder.
Intussen begon het flink te regenen. De druppels op de ramen zorgden ervoor dat ik in eerste instantie deze foto
als mislukt beschouwde, maar nu ik hem weer zie heeft het eigenlijk ook wel iets zo...

Strukton loc "Willy" komt vanaf Dordrecht terug naar de thuisbasis in RSD.

Nog steeds in de regen komt deze trein richting de Sloehaven voorbij, (in het kader van het EK voetbal?)
getrokken door een knal-oranje Locon machine.
De belgische serie 2800 zien we heel veel voorbij komen, zoals hier te zien.

Een bont gekleurde hupac richting de grens, niet veel later gevolgd door...

Trein 48571, richting Tilburg.
Captrain kwam ook nog even langs met een treintje richting de Sloe.

En wie had het gedacht, om anno 2012 nog eens een rode 1600 goederentreinen te zien trekken..

Kort gemengd treintje richting de Sloehaven.
Tot zover , dit was een greep van wat er vandaag zoal voorbij kwam. Een aantal treinen heb ik niet
kunnen platen aangezien er natuurlijk ook gewerkt moet worden.
Morgen weer dienst, alleen in het weekend is het aanbod vaak helaas een stuk minder, dus kan de camera
ook wel thuis blijven.
Gr