Ik zal me even voorstellen..

Nieuw op dit forum, stel je hier voor.
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
selon
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 jul 2009 11:28
Locatie: Drenthe

Ik zal me even voorstellen..

Bericht door selon »

Hallo allemaal,
ik ben Stephan, bouwjaar 1967, samen met m'n 2 broers eigenaar van een milieukundig en geotechnisch adviesbureau, getrouwd en vader van een zoon (6) en dochter (4).
We wonen in Nieuw-Weerdinge, net boven Emmen.
Sinds m'n vroege jeugd al verzot op treinen. M'n eerste modelspoor eerst in H0 maar op m'n 11e al overgestapt naar schaal N. Op een zeker moment is de liefde voor treinen wat op de achtergrond geraakt (vrouwen en auto's kwamen in beeld :mrgreen: ).
Sinds verleden jaar weer begonnen met treintjes te spelen :roll: , mede door zoon en dochterlief want deze twee vinden treinen fantastisch. Al snel een stuk van m'n schuur/garage afgetimmert om een modelspoorbaan te kunnen realiseren. Een goed geisoleerd hok, 's zomers heerlijk koel en 's winters ook goed toeven.
Het wordt hoofdzakelijk een NS gebeuren, met een snufje ACTS, BE en Rail4Chem. Een echt banenplan heb ik nog niet, het blijft eerst nog wat experimenteren.
Wel ben ik druk met digitaliseren van de hele boel, lekker decoders in de locs bakken wat me verrassend goed afgaat (komt m'n ene jaar MTS electro/electronica nog van pas).

Groeten,
Stephan


Roco Multimaus+s88xpressnetli+Koploper
Gebruikersavatar

OBBinN
Moderator
Berichten: 1880
Lid geworden op: 19 okt 2008 17:24
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: Ik zal me even voorstellen..

Bericht door OBBinN »

Welkom terug in de modelspoor wereld dan maar ;)
We zijn uiteraard benieuwd naar eventuele foto's van de ruimte (en uiteraard van het rijdende materieel en de bouw!)


Mvg,
Wouter

Oostenrijk in Miniatuur
Website -- FaceBook -- Instagram
Gebruikersavatar

Jos
Berichten: 4425
Lid geworden op: 16 nov 2008 17:22
Locatie: West Brabant

Re: Ik zal me even voorstellen..

Bericht door Jos »

Welkom op het forum Stephan, leuk dat je de hobby weer oppakt. Als de kinderen het ook leuk vinden kan dat een leuke extra stimulans zijn.
Ik hoop binnenkort wat foto's te mogen bewonderen :mrgreen:
Heb je al ACTS materieel?

Groetjes,
Jos


Gebruikersavatar

Onderwerp starter
selon
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 jul 2009 11:28
Locatie: Drenthe

Re: Ik zal me even voorstellen..

Bericht door selon »

Bedankt voor het welkom !!
Ik zal binnenkort wat foto's maken van m'n stekkie en m'n materieel.
@Jos: Ik heb momenteel de Kato ACTS class 66 lok.

Groeten,
Stephan


Roco Multimaus+s88xpressnetli+Koploper
Plaats reactie