Aangenaam....

Nieuw op dit forum, stel je hier voor.
Plaats reactie

Onderwerp starter
Bas
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 sep 2009 18:01

Aangenaam....

Bericht door Bas »

Hallo allemaal

Mijn naam is Bas, 38, en ben ook nieuw hier. Tevens in de spoor N wereld ben ik een groentje...Tot nu toe was het spoor HO wat bij mij rondreed, en wel verzamelde ik alles waar ik zelf ook mee rond rijd.

In het dagelijkse leven ben ik machinist (lokführer) bij de BLS, maar dit nog maar voor 20%. De overige 80% ben ik opleider machinisten voor de BLS en SBB, ben daarbij verantwoordelijk voor het deel E-Learning en Simulatoren. Op http://www.login.org/de/lokfuehrerschule/ kun je het een en ander vinden over de opleiding. Rijden is tegenwoordig dus eerder nog een leuke bijkomstigheid voor mij. Verder rijd ik in mijn vrije tijd nog met historische loks van de BLS rond en ben ik bij SBB Historic betrokken. Daarbij af en toe nog stoomlok rijden en dan zie je dat er van mijn vrije tijd erg weinig overblijft. Sinds 2 maanden heb ik op druk ;) van veel collega's dus ook de eerste schreden in de spoor N wereld gezet. Ik heb veel rails van Fleischmann gekocht en de loks zijn hier ook van. Ik wil iets van een bergbaan bouwen, dus zoek ook nog oude loks en wagentjes op dit gebied. Toestand speelt geen rol, ik maak er wel weer iets moois van. Ik bouw(de) dus spoor HO modellen in kleinserie. Nieuw spuiten, nieuwe beschriftingen etc. kan ik allemaal met mijn ALPS printer maken. Nu ga ik dat ook voor Spoor N doen, en ik denk dat de eerste lok de Baureihe 211 in zwitserse uitvoering zal zijn zoals ze hier rondrijden bij verschillende spoorbouwbedrijven. Basismodel zal de Fleischmann 211 zijn.

Als laatste dus, maar dat zal wel duidelijk zijn inmiddels.....ik woon en werk in Zwitserland ;)

Groeten uit het land der Helveten

Bas


Gebruikersavatar

mark v sas
Berichten: 48
Lid geworden op: 23 apr 2009 11:06
Locatie: Dordrecht

Re: Aangenaam....

Bericht door mark v sas »

welkom bas
op het forum en ik zal zegge FOTO's (zien wij graag)


op 8-10-2010 is onze zoon geboren STEPHANO
Gebruikersavatar

Rob Fongers
Berichten: 3445
Lid geworden op: 25 okt 2008 21:40
Locatie: Middelburg

Re: Aangenaam....

Bericht door Rob Fongers »

Hallo Berggeit, :D :D :D :D :D :D

Welkom in ons midden, leuk je nu ook hier te vinden en we zijn natuurlijk benieuwd naar foto's en nw topics

Grtzz Rob


Grtzz Rob

N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek

EWS 58038
Berichten: 26
Lid geworden op: 18 sep 2009 11:52

Re: Aangenaam....

Bericht door EWS 58038 »

He... wat heb jij een vreselijk beroep zech... :D :D

Welkom


Gebruikersavatar

Jos
Berichten: 4425
Lid geworden op: 16 nov 2008 17:22
Locatie: West Brabant

Re: Aangenaam....

Bericht door Jos »

Welkom op het forum Lokführer Bas :D

Groetjes,
Jos



Onderwerp starter
Bas
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 sep 2009 18:01

Re: Aangenaam....

Bericht door Bas »

Tnx allemaal :mrgreen: :mrgreen:


Plaats reactie