Hookyville op weg

Laat anderen meegenieten van je N-spoorbaan / Collectie.
Gebruikersavatar

BenQ
Berichten: 3242
Lid geworden op: 12 jun 2010 22:12
Locatie: Liemers

Re: Hookyville op weg

Bericht door BenQ »

De reden dat je er aankomt is minder maar voor jouw wel een aanwinst.
Veel plezier ermee.
Het station is een modern station voor die tijd, mooi dat je daardoor een aandenken hebt aan je vader.


Met vriendelijke groet,
Ben

Neuffen 4, gestopt met bouwen

Zolderspoor
Berichten: 810
Lid geworden op: 20 mar 2011 23:05
Locatie: Zwolle

Re: Hookyville op weg

Bericht door Zolderspoor »

't Hoeft niet perse Märklin te zijn. Je kunt er wissels, relais, seinen etc (alles zonder eindschakeling) van iedere fabrikant mee aansturen, mits je de passende Märklin-achtige stekkertjes hebt. Wat veel belangrijker is, is dat er blijkens de foto nog voldoende extra lange schroefjes bij zitten, waarmee je de kastjes kunt vast schroeven op een ondergrond.


Gebruikersavatar

Krab
Berichten: 7448
Lid geworden op: 22 okt 2008 14:56
Locatie: West-Brabant

Re: Hookyville op weg

Bericht door Krab »

Zo dat zijn leuke aanwinsten Martin ,het was inderdaad stil .
Maar begrijp het werk gaat voor het treintje he :mrgreen:


mvg Sjaak


TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Hookies
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 sep 2008 09:13
Locatie: Zuid Holland

Re: Hookyville op weg

Bericht door Hookies »

Eindelijk weer eens wat gedaan aan de baan. Of liever gezegd: aan wat scenery. Dingen die je buiten in de tuin of naast de terrasdeuren prima kunt doen. Op een verhoging in de stad bevindt zich Grand Hotel Hookyville. Maar daar moet natuurlijk wel het nodige gaan gebeuren.

Eerst maar een houten ondergrond gezaagd en daaroverheen nog een laagje karton, zodat de ingang van het hotel aansluit op de weg. Dan krijg je dus dit te zien:

Afbeelding

Daar blijf het dan niet bij. Links langs het hotel loopt een smalle weg naar de achter het hotel gelegen parkeerplaats. Via de achteringang kun je ook met je bagage naar binnen. De parkeerplaats zelf komt niet in beeld, want daar bevindt zich de muur van de kamer. Die parkeerplaats mag je er dus zelf bij denken. De roodoranje achtige stroken zijn de wandel-/voetpaden. Mogen nog wel wat verweerd worden, al houdt dit hotel wel van nette paden. Alles ligt nog los, vandaar dat het misschien wat gek oogt. Stoepranden zijn al gemaakt, maar die moeten ook nog bevestigd worden. De plekken waar het pad niet loopt, worden voorzien van gras en een klein terrasje. Aan de voorkant komen verder nog gaslantaarns (de eigenaar houdt van nostalgie) en masten met vlaggen van diverse landen. Bij de ingang van het hotel moet nog wat op dat rechthoekige vlak komen. Ben daar nog niet helemaal uit. Nu is de verf aan het drogen, morgen weer verder. Overigens wil ik de tegels rond het hotel (de bodemplaat) nog wel dezelfde kleur als de wandelpaden geven.

Afbeelding


Mvg,
Martin


Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Hookies
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 sep 2008 09:13
Locatie: Zuid Holland

Re: Hookyville op weg

Bericht door Hookies »

Kleine update van het hotel plus de omgeving. De verhoging waarop het hotel komt te staan, is gerealiseerd. Het pad om het hotel heen heeft nu dezelfde kleur gekregen als de wandelpaden. Moet nog heel licht verweerd worden. De eigenaar zorgt namelijk dat het dagelijks schoon wordt gemaakt. De schilders zijn wel wat uitgeschoten, maar dit wordt straks gecamoufleerd door groen.

Het groen geverfde gedeelte wordt ingezaaid met gras. In de tuin aan de voorkant komen nog een paar gaslantaarns en vlaggenmasten met vlaggen van diverse landen. Er zal nog een terrasje komen en we sluiten ook niet uit dat er nog een paar hotelgasten in het gras gaan liggen zonnen. Voor de veiligheid komen er nog wel hekken, want we kunnen niet het risico lopen dat er iemand aan de voorkant naar beneden valt en op het voetpad dat daar in een steeg ligt, te pletter valt. De muren van de verhoging staan al klaar om vastgezet te worden. Die op de kopse kant zit al vast. Dit is meteen het aanzicht voor iemand die straks de baan bekijkt. Natuurlijk komen er straks ook gasten met koffers en dergelijke, want met preisers erbij gaat het natuurlijk wel meer leven.

De verhoging is aan de achterkant deels open (dat deel staat tegen de muur van de kamer), maar dat geeft me de mogelijkheid om het draadwerk van de verlichting vast te knopen.

Afbeelding


Hotel weg en drie led-lampjes zichtbaar. Als dat genoeg licht geeft, laat ik het verder zo. Anders kan ik nog wel wat ledstripjes aanbrengen.

Afbeelding


Zicht vanaf de zijkant, zoals je het op de baan straks ook ziet.

Afbeelding

Komende dagen weer verder met de afwerking van dit stukje van de baan.

Mvg,
Martin


Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Hookies
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 sep 2008 09:13
Locatie: Zuid Holland

Re: Hookyville op weg

Bericht door Hookies »

Weer een stukje verder gekomen met het hotel. Er zit nu werkende verlichting in. Met daglicht merk je daar weinig van, maar ik heb het net nog even bekeken in het donker. Foto's gemaakt met wel een lamp op de achtergrond aan, want anders ziet het er niet uit. Ik zie wel dat er wat lichtlekken zijn doordat het masker voor alle verdiepingen vanaf de eerste verdieping niet goed afsluit. Ik denk dat ik hier zwart tape voor ga gebruiken om het masker tegen de wanden aan te plakken.

Verder ziet het er wel erg licht uit, maar dat is toch ook wat schijn die bedriegt. De tweede foto is de achterkant van het hotel. Dit deel staat vrij dicht tegen de zijmuur van de kamer aan. Daar zie je dus niet al te veel van. Maar voor het mooie ga ik hier ook de lichtlekken aanpakken.

Afbeelding

Afbeelding

What's next buiten de lichtlekken aanpakken. Gaslantaarns plaatsen aan de voorkant en dan gras instrooien. Ook de weg naar de parkeerplaats achter het hotel een kleur geven. En dan hotelgasten plaatsen. Ook op de balkons aan de voorzijde komen wel 1 of 2 mensen te staan. Genietend van het uitzicht over de Altstadt.

Mvg,
Martin


Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.

mdedeugd
Berichten: 2419
Lid geworden op: 31 jul 2010 09:11

Re: Hookyville op weg

Bericht door mdedeugd »

Ziet er goed uit Martin. ;)

Martin de Deugd


Gebruikersavatar

Krab
Berichten: 7448
Lid geworden op: 22 okt 2008 14:56
Locatie: West-Brabant

Re: Hookyville op weg

Bericht door Krab »

Hoi Martin hoe staat het leven erbij .
Ben je alweer wat met je baan bezig ,
of ben je nog druk met het zakelijke ?



mvg Sjaak


TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Hookies
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 sep 2008 09:13
Locatie: Zuid Holland

Re: Hookyville op weg

Bericht door Hookies »

Hoi Sjaak,

Je hebt het helemaal bij het rechte eind. Ik was net weer een beetje begonnen en toen kwamen er weer tijdrovende klussen tussendoor. Verwacht dat ik zeker tot 6 december niets aan mijn baan kan doen. Daarna zie ik wel een gat van een week of drie, dus wie weet wat de donkere dagen gaan brengen.

Mvg,
Martin


Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Hookies
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 sep 2008 09:13
Locatie: Zuid Holland

Re: Hookyville op weg

Bericht door Hookies »

Meer dan twee maanden niet van mij laten horen en al meer dan vier maanden niets gedaan aan Hookyville. Had ik wat te melden dan? Nee, eigenlijk ook niet. Althans, niet qua baan. Die ligt er nog steeds bij als maanden geleden en ook de stad en het hotelprojectje zijn niet verder gegaan. Tijd was een belangrijke factor hierin, of beter gezegd: gebrek aan tijd. Diverse klussen kwamen voorbij en daar moet ik het, financieel gezien, nu eenmaal van hebben als zelfstandige. Nu lijkt het de komende maanden wat rustiger te worden. Het IJsbeelden Festival in Zwolle loopt, de businessbladen zijn gesloten tot ergens eind februari en afgezien van een paar lopende klussen verwacht ik geen megagrote, tijd vretende opdrachten tot eind eerste kwartaal. Dus gaan we voorzichtig weer de aandacht verleggen naar de zolder.

Na de kerst ga ik eerst eens even goed opruimen en reorganiseren, want in die bende kun je nooit vinden wat je nodig hebt en als je het niet nodig hebt, struikel je er over. Paar fraaie boxen voor weinig gekocht bij de Action en daar gaat alle groentjak maar eens in bewaard worden. Krijg ik ook weer meer overzicht op de planken en wat daar allemaal nog te vinden is.

Doordat ik in april een nieuwe laptop in gebruik heb genomen en Koploper niet op de pc was geïnstalleerd, heb ik de oude laptop nog eenmaal geopend om de meest recente versie van Koploper op te slaan en daarna te koppelen aan de allerlaatste update van het programma zelf. Versie 8 nog wat. Dat werkt nu op mijn pc en gaan we straks kopiëren naar de nieuwe laptop. Baan poetsen en kijken of er nog wat gereden kan worden. Moet nog wel één wissel of enorm schoon maken (de tong sluit in afbuigende stand niet aan, mogelijk door lijmresten) of gewoon vervangen door een ander exemplaar, want doordat ik destijds veel van een zwager heb kunnen overnemen, hebben we opeens wissels in overvloed. Waarschijnlijk zelfs genoeg wissels en rails voor het ooit nog te realiseren kookeiland. Maar het zou wel leuk zijn om ook weer eens wat te kunnen rijden en de hick-ups in de baan aan te pakken. Er is een deel wat niet vloeiend liep en daar wilde ik nog wat draadjes aanbrengen en in het schaduwstation werd een stopsectie niet herkend en reed de trein vrolijk verder naar de eerstvolgende sectie, een inrijsectie. Dat moeten we niet hebben, dus ook dat vergt nog wel wat tijd. Zo blijf je lekker bezig!

En wie heeft ooit tegen mij gezegd dat de baan morgen klaar moet zijn. Ik kabbel tussen de bedrijven rustig verder en maak er gerust een tienjarenplan van (of langer).

Ik zal voor het opruimen nog wel even wat foto's schieten om te laten zien wat voor een zooi het hier is.

Ik wens iedereen alvast fijne kerstdagen toe en een voorspoedig uiteinde, al zal ik mij voor die tijd vast nog wel melden.

Mvg,
Martin


Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.
Gebruikersavatar

Maurits71
Berichten: 2931
Lid geworden op: 26 okt 2008 07:17

Re: Hookyville op weg

Bericht door Maurits71 »

jottum, en ik dacht dat ik druk was ;)


Hills and Meadows on social media

For Hills and Meadows video channel please click here

For Hills and Meadows on facebook please click here
Gebruikersavatar

Krab
Berichten: 7448
Lid geworden op: 22 okt 2008 14:56
Locatie: West-Brabant

Re: Hookyville op weg

Bericht door Krab »

Komt goed Martin we wachten af wanneer er weer wat gebeurt .
Jij en een paar andere waren de aanleiding van mijn digitale baan in de garage . :mrgreen: :mrgreen:


mvg Sjaak


TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Hookies
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 sep 2008 09:13
Locatie: Zuid Holland

Re: Hookyville op weg

Bericht door Hookies »

Ja, die ideeën kwamen wel opzetten toen we bij Jos op bezoek waren.

Net even op zolder een kijkje genomen. Nieuw jaar (allemaal gelukkig en gezond 2015 toegewenst), dus tijd om weer eens wat aan de baan en/of de scenery te gaan doen. Maar wat een bende is het op zolder geworden. Zal wel een paar dagen bezig zijn om enigszins orde op zaken te stellen en vooral alles beter vindbaar te maken. Gelukkig zijn er nog twee rolbakken vrijgekomen na de feestdagen. Die kan ik goed gebruiken.

Hieronder een overzichtje van de puinhoop. Bij binnenkomst gaan we rechtsaf naar het bureau waar de stad nog ligt. En dan gaan we steeds verder naar links tot we ook de hele baan weer in beeld hebben en we eindigen dan met een shot op de baan zelf waar nog wat treinen stof staan te happen en waar ook weer het nodige is neergelegd.

Doel voor 2015 is de stad eens af te maken en langzaam de spiraal in een berg te verpakken. Uiteraard pas als alle rails schoon zijn en de wissels en treinen precies doen wat ze moeten doen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ergens volgende week nog een nieuw rondje foto's van de zolder, maar dan hopelijk weer in een werkbaardere staat.

Mvg,
Martin


Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.
Gebruikersavatar

shoven
Berichten: 6093
Lid geworden op: 14 dec 2008 21:06
Locatie: Walcheren

Re: Hookyville op weg

Bericht door shoven »

Leuk weer wat van je te horen Martin. Grappig om van meerdere mensen terug te horen hoe we na een bezoekje aan Jos heeeeel lang geleden (2009?? met jou, Sjaak, Rob en ikzelf) zo op het spoor gezet zijn om de volgende stap te maken in de hobby. Ik was al eens bij Rob geweest en daar heel enthousiast geworden, maar dat zette wel een extra stapje.

Tja, je zolder kan wel een opruimbeurt gebruiken, dit wordt lastig werken. Jammer dat je er weinig tijd voor hebt, maar de schoorsteen moet ook roken natuurlijk, zeker als zelfstandige. Hopelijk snel weer wat vorderingen!


Steven

Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan

mdedeugd
Berichten: 2419
Lid geworden op: 31 jul 2010 09:11

Re: Hookyville op weg

Bericht door mdedeugd »

Leuk jou weer terug te hebben Martin en ook nog jullie de beste wensen van mijn kant ;)
Sucses met de opruiming van je zolder ;)

Martin de Deugd



Wablo
Berichten: 875
Lid geworden op: 01 jan 2014 21:01
Locatie: rijnmond

Re: Hookyville op weg

Bericht door Wablo »

Martin, twee rolbakken :D :D :D , hoe groot zijn die, twintig voeters :lol: :lol: , dit lijkt mijn vliering wel :oops: :oops: :oops: , allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar, dat we het in goede gezondheid mogen doorkomen, als dat zo is komen de spoorse zaken vanzelf aan bod,

Bert



mdedeugd
Berichten: 2419
Lid geworden op: 31 jul 2010 09:11

Re: Hookyville op weg

Bericht door mdedeugd »

Hallo Martin, zo die is goed bezig :o :o

Het is wel eens leuk, zo, n gezellige leuke spullen weer netjes mogen opruiming van anderen te zien :P
Dacht dat ik de enige was met tornado effect schaal 4 op zolder :mrgreen:


Sucses met opruimen ervan :lol:

Martin de Deugd


Gebruikersavatar

Maurits71
Berichten: 2931
Lid geworden op: 26 okt 2008 07:17

Re: Hookyville op weg

Bericht door Maurits71 »

wat een kelere zooi :lol:


Hills and Meadows on social media

For Hills and Meadows video channel please click here

For Hills and Meadows on facebook please click here
Gebruikersavatar

bob vermeulen
Berichten: 3200
Lid geworden op: 16 nov 2010 12:18
Locatie: Loosbroek

Re: Hookyville op weg

Bericht door bob vermeulen »

Martin,

Goede voornemens voor dit jaar. :D
Nu de uitwerking en die blijven we volgen :mrgreen:

Veel succes dit jaar

Mvrgr Bob


Feldberg spoor N
WinDigiPet besturingssoftware (http://www.Windigipet.de), Tams EasyControl, LDT schakelen en terugmelding (HSI88), Duitse baan, Tp III.
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=2880
http://www.bobvermeulen.com
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Hookies
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 sep 2008 09:13
Locatie: Zuid Holland

Re: Hookyville op weg

Bericht door Hookies »

Nou, dat opruimen schiet dus niet op. Het gaat namelijk helemaal niet goed met Thyrza, de Ridgeback die al jaren samen met de papegaai Tako mijn avatar vult. De dag voor kerst wilde ze niet meer haar rechter voorpoot gebruiken bij het lopen. Verstuikt denk je dan, want nog geen week eerder was ze nog voluit meegegaan met de hondenuitlaatservice waar ze kan dollen met grote honden.

Toch maar naar de dierenarts, want ze moest daar toch al heen voor de jaarlijkse cocktail. Verstuikt lag voor de hand, ze kreeg een spuitje met ontstekingsremmers en we kregen pijnstillers/ontstekingsremmers mee. Eerste Kerstdag liep ze weer normaal, maar er kwamen toch weer dagen dat ze kreupel liep.

Afgelopen zondag waren de pillen op, maandag was ze erg slecht. Dus ik ben dinsdag weer naar de dierenarts gegaan, zoals was afgesproken. Want als het niet over was na twee weken, dan zou er toch een foto gemaakt worden. Dan denk je aan een breukje wellicht, maar de eerste foto maakte aan die hoop een einde. Botkanker in haar pootje. De arts wilde nog wel een second opinion vragen, maar besloot om eerst nog een foto te maken van haar longen. Vol met uitzaaiingen. Ik klapte helemaal in elkaar. Zeker toen de arts vroeg of ik nog wel wilde dat zij Thyrza wakker zou maken. Domme vraag, natuurlijk. Je wilt toch weten wat de opties zijn, afscheid kunnen nemen en mijn vrouw zou ook raar hebben opgekeken als ik zonder onze tienjarige Ridgeback thuis zou komen. De zin 'het kan nog weken of maanden duren' bood me nog wat hoop. Dus fikse voorraad pijnstillers mee naar huis.

Woensdag verliep prima. Thyrza stapte vrolijk op vier pootjes rond, maar 's nachts was het toch minder. Als ze een andere houding aannam, kreunde ze van pijn. Wij deden geen oog meer dicht. Ook het ademhalen werd al zwaarder, iets wat de dierenarts ook al had aangekondigd.

Toen ze donderdag weer zo slecht liep, was het voor mij duidelijk. Dit kon zo niet langer. Nu moet je weten dat dit mijn eerste hond is, mijn vrouw heeft vroeger honden gehad en ook gefokt. Zij had gezegd dat ik mijn tijd moest nemen om dit te verwerken en dan aan te geven wanneer ik ook inzag dat het beter was dat Thyrza zou inslapen. Dat drong die donderdag ook wel bij me door. Ik heb de dierenarts gebeld en later ook het crematorium om te regelen dat de dierenarts haar maandag bij ons thuis, in een veilige omgeving, laat inslapen en dat ze daarna wordt opgehaald en naar het crematorium gaat.

Gisteren (vrijdag) kwamen nog wat mensen afscheid nemen. Natuurlijk laat ik af en toe ook mijn tranen gaan. Het is toch je kind. Zo snel als het nu gaat. Nog even door het weekend zien te komen (pijnstillers genoeg). Je merkt dat ze pijn heeft en al een tijdje wat magerder is geworden, maar ze eet en drinkt nog goed, kwispelt als mensen binnenkomen (dan gaat ze nog steeds door het dolle heen) en gaat ook nog wel mee naar buiten voor korte wandelingen. Als je niet beter weet, zou je niet merken dat ze heel erg ziek is.

Maandag wordt dus het echte afscheid, eerst thuis en later nog in het crematorium. We hebben een mooie urn uitgekozen voor haar as, zodat er toch nog iets van haar bij ons blijft, los natuurlijk van alle mooie herinneringen, foto's en (helaas) schaarse filmpjes. Dat de modelspoorbaan nog wel even buiten beeld blijft, lijkt me logisch.

Graag plaats ik nog een paar foto's van onze lieve Thyrza, ook al is het off topic (gelukkig is het in elk geval mijn topic).

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De volgende drie foto’s zijn allemaal gisteren genomen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.
Gebruikersavatar

Maurits71
Berichten: 2931
Lid geworden op: 26 okt 2008 07:17

Re: Hookyville op weg

Bericht door Maurits71 »

ppffff, sterkte maat.


Hills and Meadows on social media

For Hills and Meadows video channel please click here

For Hills and Meadows on facebook please click here
Gebruikersavatar

Hoontje
Moderator
Berichten: 4638
Lid geworden op: 12 mar 2013 00:37
Locatie: Midden Brabant
Contacteer:

Re: Hookyville op weg

Bericht door Hoontje »

He wat naar. Heel veel sterkte de komende tijd.

Groet,

Hoontje



mdedeugd
Berichten: 2419
Lid geworden op: 31 jul 2010 09:11

Re: Hookyville op weg

Bericht door mdedeugd »

Sjips das niet goed :oops:

Triest man :oops:
Overigens heb ik dit al vaker gehoord en vernomen van ook honden en katten bezitters dat dit soort tumoren en aandoenlijke afwijkingen wat bij mensen voorkomt erg vaak ook voorkomen ook bij honden en katten.
Onze eigen kat Grijsje daar werd ook een vorm van leukemie geconstateerd :oops: die hebben we daardoor toen ook moeten verliezen
Ik heb er totaal geen prettig gevoel bij, het te vernemen dat iemand zijn trouwe viervoeter om welke rede verliest, gatsie :oops:
Je komt altijd te laat

Sterkte ermee ;)

Martin de Deugd


Gebruikersavatar

richard7877
Berichten: 1398
Lid geworden op: 26 dec 2008 17:43

Re: Hookyville op weg

Bericht door richard7877 »

Martin sterkte, het is inderdaad gewoon een kind voor je.
denk aan de mooie momenten samen.

Groeten Richard


http://www.delftsemodelbouwvereniging.nlgevestigd op de Kleveringweg 19, unit 4B in Delft

Adriaan
Berichten: 617
Lid geworden op: 09 feb 2013 19:21
Locatie: Voorburg

Re: Hookyville op weg

Bericht door Adriaan »

Jeetje joh!
Je kameraad laten inslapen.
Wat erg voor jullie.
Maar....geniet later van de mooie vriendschap met het beessie.
Voor dit weekend veel sterkte toe gewenst.


Plaats reactie