Zowaar een update van deze kant
Zoals sommigen misschien wel weten had ik een paar hardnekkige problemen met servo aandrijvingen die niet altijd omschakelden.
Na van alles geprobeerd te hebben zonder resultaat de DR5000 gekocht omdat mijn IB ook wat kuurtjes vertoonde.
En raad eens probleem opgelost probleem heeft dus in de IB gezeten wat toch vreemd is wat op mijn vaste baan werkte de IB gewoon goed terwijl daar veel meer servoaandrijvingen geschakeld moeten worden.
Het probleem moet bijna wel in de wisseladressen zitten die ingesteld zijn want dat is het enige verschil tussen Immergut en de vaste baan.
Maar ben wel blij met de nieuwe centrale werkt goed en slechts 149 euro inclusief voeding!!
Wel heb ik ook een andere laptop moeten kopen want mijn toshiba uit 1835 met windows 2000 kreeg ik niet gekoppeld met de DR5000.Gekocht via marktplaats voor weinig geld.
Daarnaast heb ik de 2 buitenste sporen van het schaduwstation ( de 2 rechtse op de foto ) onderverdeeld in 2 korte blokken in plaats van 1 blok per spoor.Daardoor is er weer wat meer speelruimte gekomen qua rijden.