Vandaag is er officieel een (voorlopig) einde gekomen aan de draadjes.
Alle relais zijn nu ook aangesloten.
Nu nog de hele zooi goed inregelen op de OC32..dat gaat ook een bijzonder tijdrovende en frustrerende klus worden.
Daarna wanneer alles een beetje vorm zal krijgen moeten de seinen komen, dus weer een etappe draadjes en inregelen, maar die zal voor later zijn.
Ook zit ik nog te bedenken hoe ik de graansilo in de baan ga verwerken, ik had een pendelspoor op een hoger gelegen gedeelte van de baan voor ogen, maar dat moet nog helemaal uitgewerkt worden.
Eerst alles goed werkend en rijdend krijgen...al zal dat nog een hele kluif worden
Alle relais zijn nu ook op de OC32 ingesteld, alleen de timig is bijna onmogelijk, dan moet ik ogen boven en onder de baan tegelijk hebben, en die heb ik niet.
Geizen ik met Dinamo (bloksysteem) werk vraag ik me af of de timing van de schakeling van de puntstukpolarisatie wel zo belangrijk is.
Volgende stap is de hele zooi goed schoonmaken , stofzuigen en met railgum alle sporen nalopen( ook flacon ATF gescoord bij de garage) en dan gaan proefrijden..EINDELIJK !!!!!!!!!
Hoezo moet je de timing van de relais instellen? Als 't goed is heb je de servos toch een range ingegeven. Je hebt dan toch ook automatisch een midpoint en dat is ook automatisch het moment dat je relais schakelt.
Nou moet ik zeggen dat het even geleden is dat ik mijn oc32 ingeregeld heb maar toch.