Zo weer een kleine update.
Gister zei mijn lieftallige toekomstige echtgenote uit het niets, Goh kunnen we al iets creatiefs doen aan je treintjes. (met andere woorden geen draadjessoep maken). Dus ik vol enthousiastme gezegd, tuurlijk kan dat. Dus wij even naar de action, had nog witte acrylverf en houtlijm nodig. Daarnaast gelijk 2 antislip matten gekocht die mooi onder de module konden zodat knoeierij niet op de eetkamertafel zou komen.
Module verhuist vanuit de hobbykamer naar de woonkamer en gaan met die banaan.
Wat hebben we gedaan:
- Stuk van de dijk waar het voetpad omhoog loopt afgebroken, en opnieuw gemaakt zodat het pad smaller werd. Ook wat transportschade van de dijk opgeknapt.
- We hebben stoepranden aangebracht met lucifers. Ook nog een stukje straat gemaakt, maar hier moet kopfpflaster komen te liggen, en het krassen kon ik niet opbrengen dus dit doe ik een keertje opnieuw. Wil tzt toch die rollers van Railnscale hebben.
- De straat nog een keer in de fallerstrassenverf gezet.
- De dijk in de bruine verf gezet (hanna gedaan)
- Paadje ook een asfalt kleurtje gegeven.
- Achterop de module naast het dubbelspoor een stukje grasmat aangebracht. (Hanna gedaan) Dit ligt later aan de achterzijde en is dus niet zo boeiend, Mocht het niet bevallen verander ik het ooit eens.
- We hebben samen de eerste bruin-groene ondergrond aangebracht naast het dalende spoor. Later gaan we hier boompjes en struiken op knallen.
- Daarnaast met heel fijn poeder een paadje gecreeerd. Dit ziet er behoorlijk echt en lijkt op fijne zandgrond.
Op de eerste foto is alleen de bruine ondergrond aangebracht:
De volgende 2 fotos is ook wat extra groen aangebracht:
Het een en ander is nog wat nattig van de lijm op de foto's.
Aan het einde van het verhaal was Hanna ook enthousiast, het was leuker en gezelliger dan op de bank hangen en tv kijken. Daarnaast vond ze dat er meer te zien moest zijn op de beurs dan blauwe plaat.
Dus een heel geslaagd avondje. (heb er toch geen spijt van dat ik op de knieen ben gegaan)
Edit: IMG tags gefixed voor luiaardjes onder ons