Hi Wim,
Dat weet ik ook niet, maar is ingegeven door de gedachten dat de meeste wisseldecoders via het s88 of loconet protocol communiceren.
Ik heb toen gekozen; na rondkijken en advies, voor loconet dit ivm makkelijk en betrouwbaar.
Ben daar ook heel tevreden mee.
Maar ik hou je graag aan je aanbod om als het zover is je te contacten om mij uit te leggen hoe ik de kato 20-210 wissel kan schakelen via mijn uhlenbrock 63410, IB basic en Itrain.
Ik heb nu als herintreder een (iets uit de hand gelopen) proefbaan met 34 wissels en 50 bezetmelders en ben dus veel aan het experimenteren met van alles; Digitaal, software, solderen, scenery, wat is er te koop, decoders, airbrush enz enz.
En ook om natuurlijk ervaring te krijgen hoe het niet en wel kan en moet.
Heb al veel ervaring met hoe het niet moet

. Leerzaam!
Eigenlijk wel een leuke periode.
Dadelijk als echt de tijd en ruimte daar is (binnen nu en 1 jaar

) moet dit uitmonden in een echte grote baan.
En ik had de kato 20-210 wissel dus in gedachten voor mijn stationssporen; compacter en mogelijk goedkoper dan 4 Flm wissels met 4 uitgangen op mijn Uhlenbrock 63410.
Compacter is zeker een voordeel, maar prijstechnisch moet het ook te doen blijven. Flm wissels heb ik zat maar als ik bijvoorbeeld 4 kruiswissels wil gaan leggen dan ben ik met Flm 16 wissels en dito decoder aansluitingen kwijt. Dus mogelijk is dat middels de Kato kruiswissel aantrekkelijker.
Kortom ik hou je aanbod in gedachten en zie je reactie tegemoet.
Vr Gr
Jos
Baan Benelux, PC Windows10, IB Basic, Uhlenbrock Loconet, iTrain-3 Pro, Flm N spoor, Periode V